johnkreuk.reismee.nl

Dag 92 Zuriain- Cizur Menor 20 km Totaal 1916 km

Gisteravond na de Paelja lekker slapen op een uitverkochte kamer. Vanmorgen zonder wekker als laatste opgestaan. Het valt me echter zwaar om mijn ritme te veranderen. Alles is zo anders dat ik er nog niet mee om kan gaan, niet meerom 8 uur'moeten' lopen. Rustiger aandoen en de dag nemen zoals hij komt. Tot nu toe was het lopen tot een uur of drie, vier maar nu gaat het allemaal anders en zou je meer moeten genieten van wat er allemaal op de dag gebeurd en misschien wat later aankomen. Onderweg kom je stalletjes tegen met fruit, veel dorpen met cafés enz enz. Maak er een feestje van John!!!!!! Vandaag met zijn drieën gestart maar bij Pamplona is Benedicte afgehaakt, die zien we morgen wel weer, en ben ik met Angelique verder gelopen. Bij Cizur Menor aangekomen zitten we in een Gite met wel 100 pelgrims. Hier kom ik ook Beryl weer tegen, prachtig! Straks gaan we met de bus terug naar Pamplona om daar te eten en de stad bekijken. Wat een enorm grote stad!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!