johnkreuk.reismee.nl

Dag 60 La Chatre - Neuvy-Saint-Sepulchre 18,5 km Totaal 1189,2 km

Wat kan een mens toch raar in elkaar zitten! Was ikvrijdagavondnog zo vermoeid La Chatre binnengewandeld, gisteren zo rond drieën had ik alweer spijt dat ik niet doorgelopen was. Mijn hoofd zegt me de hele tijd: "doorlopen, sneller, sneller, meer km" maar ik weet ook wel dat mijn lichaam dan een keertje op gaat geven, dus moet ik de rust zien te bewaren en mijn lijf de nodige rust geven.

Vanmorgen op tijd de wekker gezet, het laatste brood opgegeten, de herberg opgeruimd en de afwas gedaan. Omdat het kantoortje nog niet open was de kosten voor 2 nachten, 20 euro, maar op tafel gelegd. Daarna op weg naar Neuvy-Saint-Sepulchre (Neuvy St. S, zoals er op de borden staat) na een kilometer of 6 stond er op een verkeersbord een pijl, dus ik die weg ingeslagen. Na 1,5 kilometer een kruising en daar, precies, niks meer. Ik twijfelen aan mezelf en die 1,5 km teruggelopen, achter elke boom of paal kijken of ik niks gemist had. De tekst en kaart uit mijn gids boden ook al geen soelaas. Weer bij het verkeersbord aangekomen stond er toch echt die pijl en dus maar weer die 1,5 km lopen. Kortgezegd, ik heb de rest van de etappe geen markering meer gezien. Ben door mijn navigatiesysteem naar de grote weg geleid en heb die maar genomen richting Neuvy St. S. Het bord gaf nog 9 kilometer aan. De weg was te vergelijken met de Rijksweg maar dan zonder parallelweg. Eigenlijk levensgevaarlijk, maar omdat het zondag was en dus niet zo druk durfde ik het toch maar aan, ik kon niet anders. Om kwart over twee gearriveerd waar ik om een uur al had moeten zijn. Het duurde dan ook lang voor ik de chagrijnigheid over het kwijtraken van de route kwijt was. Ik moet daar toch maar aan gaan wennen, het zal vast nog wel eens gebeuren. Maar nu zit ik dan toch weer in een leuke Gite, weliswaar weer alleen, waar alles voorhanden is. Net even bij de supermarkt een magnetronmaaltijd gehaald en morgen richting Gargilesse (24,1 km als de route juist aangegeven is ;-) )
PS het is dus het hoedje geworden en ik houd hem dus maar aan boord :-)
PS 2 geen WiFi in de hut, dus de paar foto's die ik gemaakt heb volgen

Reacties

Reacties

gery den otter

Hoedje ophouden, zodat het hoofd koel blijft als de pijlen het af laten weten.
en ik...ik neem mijn pet af voor je prestatie!

pieter muntjewerf

Ja echt .....petje af John!! Maar wat ga je lekker he ,het weer zal vanaf nu wel wat beter worden denk je maak leuke verhaaltjes om te lezen ,het boek "de reis van....." Zal wel snel volgen haha wordt vast een best seller ,ik ga weer te werk John ga jij nog maar een eindje wandelen vandaag ,hou je haaks en tot horens !

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!