johnkreuk.reismee.nl

Rugzak

Nadat ik vandaag de laatste kledingstukken had binnen gekregen vond ik t tijd worden om met bepakking te gaan trainen. De rugzak op bijna het gewicht wat ik ga dragen maar nu nog zonder toiletspullen en i-pad. Dat viel flink tegen zeg! Het gaat nog wel even duren voordat ik dit ding op m'n rug tot m'n vrienden ga rekenen. Om hem nu, net zoals Cheryl Strayed van "Wild", als monster te gaan benoemen gaat me nog wat ver maar leuk is anders. Ik heb de rugzak nog niet gewogen maar naar m'n gevoel is ie zwaar. Alhoewel ik wel vaker met deze rugzak met (wat) inhoud heb gelopen is dit korte rondje van 6 km me niet meegevallen en honderd meter van huis af dacht ik al: dit gaat nog wat worden. Het lopen zelf ging best goed, maar m'n heupen zijn vuurrood en al een beetje open. Na thuiskomst meteen internet afgestruind naar afstellingen-tips maar de juiste nog niet gevonden. Wordt vervolgd

Reacties

Reacties

Addy Blom

Leuk om je verhalen te lezen. Ik ga met 3 vriendinnen 17 aug. van Porto in Portugal, lopen naar Santiago of Finisterre. Het is niet zo heel lang, maar ik werk ook nog 32 uur in de week in de zorg. Ik heb 3 weken vakantie dus dat lukt wel. Het liefst zou ik ook hele einden lopen, maar ja dat gaat niet. Ik blijf je volgen. Ik kom ook uit Den Helder. Groetjes en succes verder.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!