johnkreuk.reismee.nl

Dag 99 Santo Domingo de Calzada- Belorado 23 km Totaal 2073 km

Gisteren in Santo Domingo na heel wat dagen een heerlijke pizza gegeten met een mixt salad. Super lekker. Wederom om tien uur inbed. Ik heb een paar foto's gemaakt zodat jullie een indruk krijgen van zo'n "pelgrim-fabriek" we lagen met wel 25 man op een kamer en alle ramen en deuren dicht. Het is jammer dat je de foto's niet kan ruiken, maar wat een stank. 'S morgens zat ik zo rond tien voor acht nog te ontbijten toen een vrouw met een belletje aan kwam lopen. "Nog 5 minuten en dan gaan we sluiten" wat een gastvrijheid, en je wordt er letterlijk uit getrapt. Vandaag weer samen met Cordula, de duitse, vertrokken voor weer een supersaaie eenvoudige etappe. Om half twee aangekomen en in een geweldige Auberge ingecheckt. Niet al te veel (8) personen op een kamer, heerlijke tuin en geweldig leuke mensen. Ik heb na het douchen heerlijk in de tuin kunnen mediteren voor bijna een uur en ben de rest van de middag helemaal tot rust gekomen. Ben zelfs niet aan mijn verhaal toegekomen. Ook eindelijk mijn kleren weer eens laten wassen, man wat een lucht kwam daar van af. 'S avonds om half acht was het gezamenlijk diner met alle gasten en het eten was overheerlijk. Om even over tienen naar bed en we waren de laatste, alles lag al te snurken. Morgen richting San Juan de Ortega (wat een prachtige namen hebben de steden en dorpen hier in Spanje)

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!