johnkreuk.reismee.nl

Dag 39 Savieres-Troyes 16,1 km Totaal 782,6 km

Toen ik gisteren aankwam in de "Route de Maizieres" waar mevr Noble woont op nummer 1108 en ik het huisnummer 20 zag, ging ik haar eerst maar eens bellen, want ik zag t al voor me: nog 500 huizen te gaan! Het volgende huis had nummer 48 en die daarna 72. Wat een rare nummering dacht ik nog, Wat bleek nou, het nummer was de afstand in meters vanaf de kerk, mevrouw Noble woonde dus 1108 meter van de kerk af, nog nooit gezien zo'n systeem :-).

Vanmorgen saampjes ontbeten en even over achten 2 km teruggelopen naar het kanaal. Het was zondag dus veel wandelaars en fietsers. Het blijft leuk dat mensen je even aanspreken, en zelfs automobilisten die toeteren en schreeuwen: "Bon courage" of "Bon route". Het was prachtig weer vandaag en zo rond de middag zelfs warm. Mijn schouderbladen wilden nog niet meewerken vandaag dus maar weer veel pauzeren. Nu was dat niet erg want ik hoefde totaal maar 18 kilometer. Om half twee stond ik voor de kathedraal maar moest nog een half uurtje wachten op mijn stempeltje. Net zoals in Reims was het pech dat ik op een zondag in de stad arriveerde want de pelgrimopvang, die ik gisteren nog geprobeerd had te bellen en mailen, moet je vrijdags bestellen en dat was ik dus vergeten. Maar niet getreurd, ik zit nu in het Ibis budgethotel voor een redelijk prijsje. Morgenochtend op de trein naar Parijs :-)

PS Gerard, ook je tweede voorspelling is niet uitgekomen hoor, volgens mij ben ik Parijs al voorbij ;-)

Reacties

Reacties

Peter&Truus

Hoi John, leuke verhalen. In Parijs natuurlijk oppassen op je geld en je spullen. Vooral als je met metro reist.in ieder geval wacht je een leuke ontmoeting met je familie. Goede gezondheid en goed weer toegewenst.

theo en gery den otter

Geniet van je vrije dagen met je familie. Wedden dat je daarna weer blij bent dat je weer lopen mag?
Je schrijft leuk met gevoel voor humor, dus we hopen er nog lang van te mogen genieten. Ultreia!

Monique

Hé John, het gaat maar goed. Respect. Heel veel plezier met je kids. Ze kijken er naar uit. En daarna lezen we gewoon weer iedere avond je gelopen route. Dikke tût van ons allemaal.

pieter muntjewerf

He John het gaat lekker zo te lezen das mooi voor je ! Mooie verhalen, en foto's.....ga zo door en heel veel plezier de aankomende dagen geniet er mooi van ! Ok nou tot t volgende bericht en heel veel succes !

Rik

John,

Je begint gewicht te verliezen, zorg dat je je tas goed op de heupen draag en waardoor je je schouder ontzie, met een tas zoals jij loopt dienen de schouderbanden er alleen voor om je tas tegen je rug te houden en niet het gewicht te nemen.

Ina

De tassen zijn gepakt, tickets liggen klaar, de kinderen hebben er zin in en zijn er helemaal klaar voor! Maak er een paar gezellige dagen van met onze kanjers, veel plezier met elkaar. :-)

Susan van der pol

Het John wat zal je genieten in Parijs met je kinderen .hoop dat je daardoor weer veel energie hebt om aan de volgende etappe te beginnen .we blijven je volgen hoor

Ella

veel genoegen met je kroost
en niet teveel rode wijntjes!!!!!!!!!!!!!

Gudi Huiberts

Hallo John, Je schiet al lekker op in Frankrijk. Als je in de week van 1 tot 6 maart in de buurt van Premery bent kun je overnachten bij mijn zwager en schoonzus in Prunevaux. Laat even weten of je dat wilt. Groetjes
Gudi

janny van wijngaarden

Leuk dat de kinderen naar Parijs kwamen. Nu morgen weer verder. Succes!!! Ik heb respect voor je!! Gr van ons

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!