johnkreuk.reismee.nl

Dag 21 Eghezee-Namen 15,5 km Totaal 417,7 km

Wat heb ik vannacht slecht geslapen zeg. Een kamergenoot snurkte zo hard dat zelfs mijn oordoppen het geluid niet tegenhielden. Ik had er eigenlijk een opname van moeten maken, zo bizar was het. Ik heb het nog even getest door een oordop uit te doen en het leek me dat er een tank aan kwam rijden, tjonge. Maar goed om half zeven ging de wekker en om half acht zat ik op de bus(sen) richting Eghezee. Om half negen was ik daar, waar ik eerst ontbeten heb bij "Happy Day's" omdat ik dat gisteren had afgesproken met de eigenaren. Om even voor negen aan de wandel. Ik had de meeste rugzakinhoud bij de jeugdherberg gelaten dus liep heerlijk licht richting Namen. Wat scheelt dat zeg, het ging gelijk als de brandweer! Vertelde ik gisteren dat de kans op het tegenkomen van een mede-pelgrim groter werd en ja hoor, net aan het einde van de RAvel zat Theo uit Zaltbommel wat te eten. Hij was uit Maastricht vertrokken en sliep in een tent in de wilde natuur. Wat een rugzak vol had die man. We liepen samen door Namen en bij de jeugdherberg elkaar weer gedag gezegd. Misschien komen we elkaar nog wel eens tegen. S'middags nog even terug naar het centrum voor een stempel in mijn paspoort. Morgen en overmorgen lekker vrij en daarna op naar Dinant.

Reacties

Reacties

An en San

Morgen uiteraard een vrije dag,goeie dag,mooie dag...alvast van harte en geniet ervan!wij nemen een rood wijntje op jou nu....en morgen ook denk ik wel...hahaha... !! X

Peter&Truus

Je loopt al heel wat km. Ja, het lijkt me inderdaad wel leuk om andere pelgrimlopers tegen te komen. Hier bij ons vriest het weer aardig en glad op de weg. Hopelijk heb jij goed weer. Je komt dus ook heel wat andere mensen tegen, maar hopelijk geen terroristen, want momenteel schieten overal uit de grond. Sterkte en gezondheid.

John

Jij ook van harte San, en ik neem ook een vin rouge op jou :-)

san

Dankjewel !! Proost X

Coby Venema

Goedemorgen John,

Van te voren had je niet gedacht dat deze verjaardag zo bijzonder zou worden. Bij deze van harte gefeliciteerd en nog vele mooie en gezonde jaren.

Geniet van je vrije dagen.

Groetjes,
Coby

Ellen. Vanacker

Goedemorgen John, van harte gefeliciteerd! Geniet van je rust en neem vanavond een lekker wijntje op je verjaardag!

Barrel B.

Buenos días Juan,
En primer lugar, felicidades por tu cumpleaños.
En segundo lugar, ¿qué vas a hacer todavía hermoso, materia divertida, especial!
Cada mañana se inicia con la lectura de su blog. Y cada vez que me sorprendo a mí mismo que me sale una sonrisa en mi cara !! Lotes sucses y lo haré el resto de su viaje con todos los informes con una sonrisa a leer mi cara ....

Saludos Barry

Barrel B.

ook maar even in het Ned :-)

Goedemorgen John,
Ten eerste gefeliciteerd met je verjaardag.
Ten tweede, wat maak je toch mooie, bijzondere, grappige dingen mee !
Iedere morgen begint met het lezen van jou blog. En iedere keer betrap ik me erop dat ik een glimlach op m'n gezicht krijg !! Heel veel succes en ik zal ook de rest van je reisverslagen met een glimlach op me gezicht lezen....

Groetjes Barry

Susan van der pol

Het John vanharte met je verjaardag dat je je 51 verjaardag zo zou vieren heel bijzonder .geniet van je dag dan geniet ik van je verslagen gr suus

Susan van der pol

Het John van harte met je verjaardag ,wel bijzonder om je 51 verjaardag zo gevieren ,geniet van je dag dan geniet ik van je verhalen gr suus&ed

Ton

Mijlpaal is gehaalt, super
51 en Namen, gefeliciteerd
Fijne verjaardag daar!!

leo en lydia

Hoi, John
gefeliciteerd met je verjaardag
Wat schrijf je leuke verhalen , je maakt van alles mee onderweg . heel veel succes .

Tante Tineke

JOHN. Van harte Gefeliciteerd man. Fijne avond nog toegewenst.

Carin en huub van der poel.

Wat een reis ben je begonnen en wat een leuke verhalen ,we hopen dat t allemaal goed verloopt en wensen je veel succes ......

Jan en Gré Laagland.

Hartelijk Gfeliciteerd.
Wij herkennen veel John.
Wij hebben het gefietst.
Eerst van Lourdes naar Julianadorp.
Toen Van Lourdes naar Santiago.
We denken aan je.
En lezen met plezier je verhalen.

Kees

John de brandweer is voor een uitje met de bus onderweg naar.....
Wel ff zwaaien als ze voorbij komen :-) Leuke omgeving Dinant. Beetje heuvelachtig! Wij zaten afgelopen zomer met de Kano op de Lesse.

H.H.

Hè Johnnie, nu je gisteren niet gelopen hebt, ook geen berichtje hè, (missen het leuke schrijven van je )maar wij (je pa en ma zitten hier )willen natuurlijk evengoed wel weten hoe je dag 22 is verlopen en hoe dag 23 zal zijn, Heb je lekker ge(slapen) legen vannacht ?Gezellige dag toegewenst, Groetjes uit Breezand

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!