johnkreuk.reismee.nl

Dag 6 Lisse-Leiden 17,3 km Totaal 110,8 km

Na een lange, lekkere nachtrust op tijd aan het ontbijt bij Peter en Truus. Om 9 uur vertrokken richting Leiden. Omdat ik gisteren toch een paar kilometer extra had gelopen kon ik nu mooi op tijd in Leiden zijn. Ik was wel toe aan een kortere etappe. Ik begin me nu ook al een beetje pelgrim te voelen en dat in Nederland! Al een paar hele leuke ontmoetingen gehad, van Rene in het Hostel in Haarlem die even los van z'n gezin moest en nu al een paar dagen daar sliep, de marktkoopman die op de Grote Markt in Haarlem zijn rollen stof aan het opstellen was en die mij zag lopen en vroeg of ik onderweg was en bij mijn bevestiging vertelde dat dit ook zijn grote droom is, maar toen ik zei dat hij dan moest gaan stil werd, Peter en Truus die van een betaling voor het slapen, de boerenkool en het ontbijt niets wilden weten tot aan een leuke ontmoeting deze middag aan toe. Toen ik Leiden binnenliep hoorde ik een man achter mij zeggen "het valt wel mee hoor deze tocht" Hij stelde zich voor als Wouter en vertelde dat hij ook naar SdC gelopen was. Hij liep even mee richting de kerk en toen ik zei dat ik nog op zoek moest naar een slaapplek zei hij dat ik best bij hun kon slapen. Nu zit ik hier in het huis van Wouter die me meteen de sleutel gaf en zei "ik moet nog even weg maar je red je maar" bijzonder om dit mee te maken. Vanavond nog even naar de kerk voor een stempel en dan op tijd naar bed. Morgen richting Den Haag.

Reacties

Reacties

San (en An)

Wat een leuke dingen maak je mee en dan ben je nog maar net op weg! Leuk! We lezen met plezier elke x je berichtjes! Top! Xx

Evelien

bizar bijzonder dat het kan.
ik zou ook eens een pelgrimstocht willen lopen, maar inderdaad "het stil worden" omdat ik niet zou weten hoe ik me los moet scheuren van alle "verantwoordelijkheden"

fijne avond!!

Jet

En daar wordt ik ook even stil van....wat bijzonder. Die Wouter!!

coby.venema@bkd.eu

Zo zie je maar dat er toch hele fijne mensen op deze aarde rondlopen. Wat een fantastische man, die Wouter.

dirk wijnhoud

wat een leuke dingen maak je mee,
Ik kijk elke avond weer uit naar je verhaal,heel byzonder John

Bart Pennings

De kop is er af, veel succes met je tocht. Heel leuk om je reisverslag te lezen.

Jack Zandbergen

Hey John!

Wat een avontuur nu al zeg???? erg leuk om je verslagen te lezen.

Petra

Wat een mooie verhalen/ belevenissen/ mensen op je pad.
Leuk om dagelijks even te lezen!
Je bent een bofferd en leeft toch maar mooi je droom :-)
Succes en veel plezier x

Susan

Hey John ik kijk nu al iederedag uit naar je verhalen wat maak je leuke dingen mee zo bijzonder .blijf zo leuk schrijven . Dan wordt het uit eindelijk een boek

Bertri

Prachtig. Pure verrijking. Mooi dat ik een stukje mee mag maken van jou reis. Heel veel suc6

Wouter

Half negen vanochtend. John uitgezwaaid na een uitgebreid ontbijt geserveerd te hebben. Dat is wat ik van mijn Camino geleerd heb: toeval bestaat niet en: maak je nooit zorgen of en waar je kunt slapen en eten, dat lukt altijd wel. Loop ik mijn deur uit en tref John. Hoe mooi kan een dag dan worden. Beste John, la meta es el camino! Een mooi reis toegewenst.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!