johnkreuk.reismee.nl

Dag 4 Akersloot-Haarlem 24,1 km Totaal 77,5 km

Na weer een koninklijk ontbijt inclusief gekookt ei :-) heeft Rob me vanmorgen om half tien afgezet bij vd Valk in Akersloot. Ik had hier om deze tijd afgesproken met Jet die vandaag met me mee gaat lopen. Jet is mijn PA waarbij de À niet staat voor Assistent maar voor Angel, want zonder haar had ik dit nu niet kunnen schrijven. We moesten vandaag een heel eind lopen over de sluizen van IJmuiden richting Haarlem. Het weer wilde niet echt meewerken want het heeft de hele dag geregend, maar omdat t niet waaide ging t toch wel. Jet heeft ook nog een uur met m'n rugzak van 14 kilo gelopen. Bikkel!!! Om even over vieren gearriveerd bij het Stay Okay hostel in Haarlem waar ik voor 19,75 euri een kamer heb incl. Ontbijt. We slapen dan wel met drie mensen op een kamer, alvast wennen aan de Camino :-) nu zit ik heerlijk in de bar aan een rood wijntje. Straks maar even wat eten opzoeken. Morgen eerst naar de Bavo kerk in t centrum, Ik wil kijken of ik daar een stempel kan scoren. En vanavond op tijd naar bed. Ik ben moe en mijn voeten doen zeer. Rob en Marijke: hartstikke bedankt voor jullie goede zorgen de afgelopen dagen. En Jet bedankt dat je al anderhalf jaar met me meeloopt.

Reacties

Reacties

Ard Kroon

Hoi John
Het zit je niet mee met het weer maar zo te lezen lukt het je wel. Het wordt vast beter. Veel succes!!

Jet

Vandaag hopelijk een zonnetje voor je. En dat stukje naar Lisse loop je met gemak. Dank voor je lieve woorden. Je noemt me een engel maar plaatst dan een foto van een verzopen kat. Dat is dan wel weer jammer :-). Lieve groet en bon Camino!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!