johnkreuk.reismee.nl

Dag 125 Negreira - Olveiroa 33 km Totaal 2671 km (L 65 km)

Gisteravond lekker aan een Iberico worst schotel gezeten. Was weer helemaal top. Daarna terug naar onze albergue en lekker op tuk. Vanochtend op tijd er uit en in het dorp een bakkie koffie gedronken. Ontbijten doen we later wel. De Camino is echter weer helemaal terug naar basic. We komen weinig pelgrims tegen onderweg en het aantal cafés dat open is, is van 1 per 2 kilometer terug gebracht naar 1, en als je geluk hebt 2, per dag. Je moet dus zelf beter plannen en we waren dan ook blij dat we in onze rugzak een brood en wat worst hadden meegenomen anders waren we nog van de honger omgekomen. Wat een verschil met de Camino Frances. De dag bestond vandaag uit veel berg op lopen en een prachtige natuur. Na 19 kilometer waren we in onze beoogde slaapplaats aangekomen en dus op zoek naar een Albergue. De twee aanwezig in het dorp waren echter allebei volgereserveerd dus helaas pindakaas. Er zat dus niets anders op dan door te lopen naar Olveiroa, maar dat was wel 14 kilometer verder. Daartussen was dus helemaal niks. Ik was bang dat Lydia dat nooit zou halen, maar dat was dus voor niks gedacht want ze liep nog beter dan ik. Na 33 kilometer waren we dan eindelijk zo rond vijf uur in een Albergue in Olveiroa en eerst maar een Grande Cerveca om onze flinke prestatie te vieren. Ik vind t ongelofelijk knap dat je op de tweede dag 33 kilometer loopt, het voordeel wel is dat we Finisterre op 35 kilometer zijn genaderd. Morgen 21 kilometer richting Corcubion. Nog heel even en we zijn er. Zaterdagochtend vliegen we terug naar Brussel en van daar uit zoeken we wel een trein richting huis. Het einde is in zicht.

Reacties

Reacties

carla kaak

He John en Lydia
Wat ben ik trots op jou John,je loopt hem helemaal uit respect,,,,,Ik vind het van Breezand naar Anna Paulowna al een eind haha
En lydia wijffie ik ben ook trots op jou ,,,,,alleen gevlogen ,,,,en nu nog aan de wandel met John,,,wereld wijf.
Ga nog even een paar dagen heerlijk genieten met elkaar .
ik zie jullie wel weer als jullie thuis zijn
dikke knuffel xxxxxxxxxxxxxxxxx

,

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!