johnkreuk.reismee.nl

Dag 121 Arzua - Pedrouzo 19 km Totaal 2597 km

Gisteravond aan de bar van de albergue lekker gegeten en zoals altijd om tien uur het licht uit. 'S morgens 2 koppen koffie gedaan in plaats van 1 en dat had ook weer zo moeten zijn want na amper een kilometer kom ik de Engelsman Gary tegen en we raakten zomaar even aan de praat. Gary is een Engelse schrijver (niet die van Writersblock hoor :-) ) en wil een boek over de Camino schrijven. Heerlijk een paar uurtjes gekletst over onze levens en de tocht zover. Ondertussen twee keer een bakkie gedaan, ik koffie en hij een Engelse thee, met melk dus. Om twee uur was Gary bij zijn pension aangekomen en liep ik verder naar Pedrouzo. Amper 500 meter verder komt Frederica, de Italiaanse uit het bos gelopen waar ze 2 uurtjes had liggen tukken. Ik was wederom heel verrast haar, een van die oude bekenden, te zien, ik dacht dat ze al dagen geleden in Santiago zou zijn gearriveerd. Samen de laatste kilometers gelopen en ingecheckt in een heerlijke Auberge. Na het douchen een paar biertjes genomen, lekker in de zon op het terras. Daarna saampjes het dorp in voor een drankje en nadat Frederica naar de mis was geweest lekker een echte pizza gegeten, dat was inmiddels al weer lang geleden. In deze herberg ging het licht pas om elf uur uit, dus nog maar een biertje dan. Morgen de laatste etappe naar Santiago, nog 19 kilometer.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!