johnkreuk.reismee.nl

Dag 118 Barbadelo - Gonzar 26 km Totaal 2534 km

Ik zag dat ik twee dagen geleden begon met 'Man, man wat heb ik slecht geslapen'. Nou deze nacht was nog erger. Bij het eten zagen we al een enorm dikke Spanjaard zitten samen met zijn vrouw. Had hij bij het eten al het hoogste woord, om half negen, en ja hij sliep toevallig op onze kamer, begon het concert en het was zo erg dat het leek of ik geen doppen in had. Omdat het nog steeds zomers is hier, mijn slaapzak gepakt en buiten in de tuin gaan liggen. Helaas waren alle honden van de buurt in gesprek met elkaar dus echt veel beter werd het niet, maar naar verloop van tijd werd dat beter en toch nog wat geslapen. Om vier uur was alles echter nat van de dauw, dus weer naar binnen en misschien nog een uurtje geslapen want toen begon die Spanjaard alweer in te pakken. Pffff het houdt wat zo! Vanmorgen op weg richting Portomarin en zo rond half twee daar aangekomen, even een lunchje, eindelijk een geldautomaat en een pakje Drum, en toch maar weer verder. Onderweg Cordula opgepikt en met zijn drieën verder gelopen om zo rond vier uur in Gonzar aan te komen. De omgeving is hier nog steeds prachtig, met bossen en weiden, en ook het weer was vandaag echt zomers, zo tegen de 29 graden. Julia besloot nog wat verder te lopen en ik heb ingecheckt in de Auberge. We slapen hier met een man/vrouw of 15 dus hopen dat t een beetje stil is vannacht. Nog 82 kilometer naar Santiago !!!!!

Reacties

Reacties

Peter en Truus

Gweldig John, nog drie flinke dagen, of zo, in ieder geval een beste prestatie. Het gaat zeker al wat kriebelen van binnen, sterkte.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!