johnkreuk.reismee.nl

Dag 109 Mansilla de las Mulas - Leon 17 km Totaal 2301 km

Na weer een onrustige nacht, we sliepen met zo'n veertig pelgrims in deze hut waarvan er altijd een paar snurken, diversen er in de nacht uitgaan voor een bezoek aan het toilet en er ook gasten zijn die om vijf uur alweer opstaan en zeer vroeg vertrekken. Kortgezegd: als je geluk hebt slaap je een paar uurtjes. Het weer was vanmorgen zwaar bewolkt met kans op regen dus echt veel haast om weg te gaan hadden we niet. De weg naar Leon was hetzelfde als de laatste dagen dus ook daar weer niks over te melden, behalve dat blijkbaar ook hele saaie wegen in Spanje tot de Camino behoren. (Ik heb zelfs mensen gesproken die dit stuk tussen Burgos en Leon overslaan, maar ik vind persoonlijk: je loopt alles of niks). Zo rond half twee in Leon aangekomen, met een paar spatjes regen onderweg dus dat telde niet mee, en ik heb besloten om twee nachten in een (goedkoop) hotel te gaan slapen. Even geen snurkende pelgrims om me heen en geen tijdsdruk om voor achten de hut te moeten verlaten, heerlijk. Ik heb vanmiddag nog even uitgerekend hoe ver het nog is naar Santiago en het blijkt dat ik vanaf overmorgen echt het gas er op moet zetten om de 16e te kunnen arriveren in Santiago. Op die dag komt Lydia mij tegenmoet gelopen. Ik kijk er naar uit en verheug me zeer op haar komst. Morgen dus een rustdag en of ik de stad ga bezoeken weet ik nog niet. Eerst maar eens heerlijk uitslapen denk.

Reacties

Reacties

Kees

Had je weer al heel wat dagen overgeslagen. Je bent ook weer al zo een tijd weg. Ik zou zeggen laat t snel eind van de maand zijn Camino en dan horen we wel een live verslag. Nog twee weken doorstappen.
Laat ik zeggen ga door want je bent nog niet zo dicht bij je doel geweest.
Groeten met handen en v.....

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!