johnkreuk.reismee.nl

Dag 108 El Burgo Ranero - Mansilla de las Mulas 19 km Totaal 2284 km

Het pelgrims-menu in onze Auberge was redelijk. Als je begint met een salade-mixta dan krijg je in ieder geval nog wat groente binnen. De rest is om te huilen, maar ja wat kan je verwachten voor een tientje :-). Het is nog immer bewolkt in Spanje en de hoop voor een echte zonnige dag is ijdel. Vanmorgen ontbeten en op weg voor de volgende etappe naar Mansilla. Bij de eerste stop voor een bakkie komen we plotseling Cordula weer tegen. Toen ik haar aankeek zag ik een hele andere vrouw dan 5 dagen geleden. Het is mooi om te zien wat de Camino kan doen met mensen. Zo zie je een onzekere vrouw en vijf dagen later staat diezelfde vrouw voor je, vol kracht en energie. Ik wordt daar heel gelukkig van. De route was net zoals de laatste dagen: lopen op een pad naast een N-weg. Niks bijzonders te zien. Om twee uur aangekomen in de volgende Auberge en daar was ook Cordula. Toen ik even op bed lag voor een tukkie kwam ze na een half uurtje naar boven en vertelde dat Kristof hier was gekomen om met mij een biertje te drinken. Hup, gauw de kleren weer aan en samen met Cordula en Julia hebben we een hele genoegelijke middag gehad. Om zeven uur, en wat biertjes later, zaten we daar nog steeds, dus gezamenlijk gegeten en om 21.45 gauw naar boven, want om tien uur gaat het licht uit en kan je alles op de tast doen. Morgen richting Leon.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!