johnkreuk.reismee.nl

Dag 106 Calzadilla de la Cueza - Sahagun 22 km Totaal 2247 km

Vanmorgen toch weer om half acht er uit, de biologische klok is na drie maanden niet meer te veranderen, en anders maken de andere pelgrims je wel wakker. Om acht uur zaten we dan ook aan het ontbijt bij onze geweldige gastheer. Hij maakte voor ons speciaal bacon en eggs, heerlijk om weer eens een top-ontbijt te hebben. Pas om tien uur gingen we op pad voor een korte etappe. De omgeving is nog steeds niet spectaculair maar goed dat is niet anders. Om een uur of een aangekomen in een heel klein dorpje met een Auberge, maar dat was niet veel, dan maar doorlopen naar het volgende dorp, ook niks bijzonders, dus na rijp beraad maar doorgelopen naar Sahagun, het was niet de bedoeling maar we hebben toch weer 22 kilometer gelopen. De laatste uren hebben Julia en ik een paar honderd meter uit elkaar gelopen, muziekje in de oren en gaan. Het is af en toe heerlijk om een paar uur alleen te lopen. Om vijf uur ingecheckt in de Auberge, douchen, klein tukkie en de stad in voor wat eten. Op het terras zagen we opeens Jirka en Alain aankomen en besloten samen wat te eten. Het was leuk om de jongens weer even te zien. In het restaurant zat er ook weer een groep Nederlanders, hoe is het opeens mogelijk? "We hadden al over je gehoord hoor", zei een van de dames. "Leuk om er nu een gezicht bij te hebben" blijft leuk!

De komende drie etappes zijn 19, 18 en 17 kilometer, dus te doen, en dan zijn we in Leon. De bedoeling is om daar dan een rustdag te houden om zo lichaam en geest wat rust te geven.

Marianne

Hey John, Na Perigueux zijn Theo en ik naar Sarrance gegaan, waar we ook hebben gehospitaleerd. Wat langer dan gepland omdat het zo'n geweldige plek is. Na nog wat omzwervingen (o.a. langs onze dochter in Middelburg) weer thuis en opgeruimd etc. etc. heb ik nu de rust om weer eens te zwerven op internet. Heb dus ook je blog opgezocht. Wat ben je geweldig opgeschoten en wat maken je verhalen een herinneringen bij me los. We wensen je verder een heel mooie camino en gaan je verhalen ook weer volgen!