johnkreuk.reismee.nl

Dag 103 Tardajos - Casrojeriz 27 km Totaal 2163 km

Gisteren met Julia samen gegeten en weer op tijd naar bed. Vanmorgen was het mistig en we hadden een flinke wandeldag voor de boeg. Bij de bar naast de Auberge koffie gedronken en een croissantjes als ontbijt. Omdat we heel veel pelgrims in Burgos achtergelaten hebben, was het heerlijk rustig onderweg. Om even naar twaalven bij een barretje wat gegeten (en natuurlijk een Café,Solo,Americano, wat zoveel is een een grote kop zwarte koffie, heerlijk). Het was een heerlijke wandeldag met aan het einde een paar flinke buien maar dat mocht de pret niet drukken). We hebben rustig aan gedaan zodat we zo rond vier uur bij de Auberge waren. Ik merk dat ik nog steeds het, niet verklaarbare en onnodige, gevoel heb dat ik op tijd bij de volgende slaapplaats aan moet komen. Ik kan nog steeds de rust niet vinden om onderweg even een dorpje, een monument of iets dergelijks wat beter te bekijken. Wat maakt het uit of je nou om drie, vier, vijf of zelfs zes uur aankomt in een Auberge. Slaapplaatsen genoeg en daar is, zeker als het regent, ook niks te doen!. Maar goed misschien voordat ik in Santiago aankom heb ik het misschien door. Morgen richting Fromista.

Reacties

Reacties

Wouter uit leiden

Beste John,
Wat misschien helpt: je moet niks. En kijk nou maar lekker een half uurtje wat in 't rond, niemand die het erg vind. En als er eenmaal aan toe hebt gegeven, is het de volgende keer een makkie. En wat zei ik je in Leiden: het is effe een stukkie, maar het is de moeite waard!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!