johnkreuk.reismee.nl

Dag 100 Belorado-Atapuerca 30 km Totaal 2103 km

Vanmorgen een heerlijk ontbijt in de Auberge met zelfs nog een gekookt ei daarbij, dat is lang geleden :-). Vandaag de 100e dag van huis, ik kan het mij gewoon niet meer voorstellen dat ik vijftien januarivanuit Den Helder vertrokken ben. Heb aldoor gedacht dat ik niet veel meemaak op een dag: lopen, eten, slapen, maar ondertussen is er zoveel gebeurd dat ik blij ben dat ik alle dagen wat opgeschreven heb en alles nog eens terug kan lezen. Vandaag was eindelijk weer eens een etappe met wat klimmen en dalen. Lekker even alle energie er uit gooien, heerlijk! Cordula en ik lopen nog steeds samen en de gesprekken worden steeds beter, dat duurt blijkbaar even voordat je wat meer zegt dan "gaat het nog?" . Onderweg nog hartelijk afscheid genomen van Eddy de Engelsman die morgen terug naar Engeland vliegt. Elke dag kom je dezelfde gezichten tegen en maak je hier en daar eens een praatje, of je zegt 10 keer per dag hallo tegen dezelfde mensen. Om half drie hadden we er 24 kilometer opzitten en waren we in San Juan de Ortega. Omdat Cordula twee dagen geleden haar Credential vergeten was moesten we daar ruim een uur wachten op het Backpack-transport die hem mee zou nemen. Nadat alles weer op zijn pootjes terechtgekomen was doorgelopen naar Atapuerca, waar we in een van de Auberges hebben ingecheckt, helaas weer met zonder WiFi. Toch een superdag gelopen met 30 km. Morgen naar Burgos waar ik waarschijnlijk (ik weet nog niet) een rustdag neem.

Reacties

Reacties

Piet W

Weer een mijlpaal. Je bent goed bezig John.
Wij lopen ook de hele dag, onder de rook van de lange Jaap, de hele dag heen en terug ,naar de grond te turen.
Wat jij doet is mooier, recht-vooruit met je hoofd fier omhoog!
Succes Piet

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!