johnkreuk.reismee.nl

Dag 97 Logrono - Najera 29 km Totaal 2029 km

Gisteravond nog even in de stad Logrono rondgelopen. Wat een geweldige stad, muziek in de straten, terrassen vol en dat op maandagavond, we kregen het echte vakantiegevoel, heerlijk. Vanmorgen afscheid genomen van Angelique en om acht uur op weg gegaan. Heel vreemd was het dat ik het eerste uur geen enkele pelgrim tegenkwam. Kon ik rustig nadenken over mijn nog te volgen weg en alles wat er al gebeurd is. En natuurlijk zal ik Angelique nog eens tegenkomen. Na een uur lopen werd ik ingehaald door een Fransman, samen verder gelopen en hij sprak een beetje Nederlands omdat hij getrouwd is met een Nederlandse. Besloten de dag samen te volbrengen en omdat hij loopt als de brandweer hadden we al om half drie de 29 kilometer er op zitten! Ingecheckt in een Auberge en na gedoucht te hebben even de stad in voor een voet- en rugmassage en ook nog pedicure, en dat voor 15 euro, helemaal top!. Ondertussen kom je elke dag dezelfde gezichten tegen, dus een praatje is snel gemaakt. Vanavond ga ik met Luc, de Fransman, eten en morgen gaat hij weer vroeg op pad voor een dubbele etappe van 45 km, dat is voor mij teveel dus loop ik 22 kilometer.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!