johnkreuk.reismee.nl

Dag 95 Estella - Torres-del-Rio 22 km Totaal 1979 km

De plannen voor het eten werden gisteravond een beetje bijgesteld, samen met Jirka (Tsjech) en Alain (Zwitser) hebben we met zijn vieren inkopen gedaan bij de supermarkt en samen een heerlijke maaltijd gekookt in de Auberge. Vanochtend vroeg (kwart voor zeven) er uit want het zou een lange dag worden echter voordat zo'n 35 man ontbeten heeft zonder elkaar in de weg te zitten was het toch tegen half negen dat we eindelijk op weg gingen. Na een half uurtje bij de beroemde (in ieder geval bij de pelgrims) Bodega met de Fuente del Vino aangekomen. Iedere dag wordt hier 100 liter wijn gratis voor de pelgrims klaargezet, gaaf!!, vlak daarna kwamen we de jongens weer tegen en na ruim een uur even pauze. Ik doe mijn rugzak af en ontdek dat ik mijn paspoort en Credential in de Auberge heb laten liggen. Nee hè! Bij een hotel even gevraagd of ze wilden bellen en ja hoor hij was daar nog. Toen nog even voorzichtig gevraagd of er iemand met een auto was, ik had weinig zin om weer twee uur extra te lopen, en het meisje achter de bar zei "kom, dan gaan we even met mijn auto" wat een lieverd, en zodoende was ik binnen een kwartiertje weer terug. Het was weer een prachtige route en het weer half bewolkt, maar in ieder geval droog, en zo rond half drie in Los Arcos aangekomen waar de jongens en Benedicte aan een biertje zaten. Besloten om met zijn vijfen door te lopen zodat we morgen een paar kilometer minder hoeven te lopen. Nogal vermoeid en met zere voeten kwamen we om half vijf Torres del Rio ingelopen en daar zijn we nu met zijn allen in een Auberge. Vanavond gaan we met zijn allen uit eten als afscheidsavond voor Benedicte. Zij loopt morgen haar laatste dag en gaat dan weer naar huis. Morgen richting Logrono.

Reacties

Reacties

André en Annekatrien

John we lezen met veel plezier bijna dagelijks je verhalen. Het is erg leuk om je te volgen en je belevingen mee te maken. We wensen je ook het laatste stuk nog vele mooie momenten en belevingen toe.

Elisabeth

Hi John ohhh dan ben je al een heel eind! Ik verlaat morgen Troyes en hoop komend weekend in Vezlay te zijn! Wij lopen niet zo snel! Buen Camino grtjes Elisabeth

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!