johnkreuk.reismee.nl

Dag 91 Espinal-Zuriain 26 km Totaal 1896 km

Vanmorgen was het ontbijt pas vanaf acht uur dus konden we gewoon uitslapen ;-). De dames besloten vandaag een dagje samen te lopen dus na wat eten voor vandaag gekocht te hebben ging ik alleen op pad, nou ja alleen! Het is een komen en gaan van pelgrims en er is er altijd wel een waar je even mee kan kletsen. Ik moet nog wel wennen aan de "drukte" en vind het gewoon vreemd dat ik niet meer alleen ben. Je komt dus ook gewoon een snackwagen onderweg tegen, het is net de vierdaagse. De weg was vandaag hoofdzakelijk afdalen maar af en toe toch weer omhoog. Onderweg alweer een hoop nationaliteiten tegengekomen, Noren, Belgen, Australiërs, Engelsen, Koreanen, Fransen, Amerikanen, Duitsers, maar gek genoeg nog geen Nederlander gezien. Om half vier de Gite bereikt, waarbij we vanochtend gelukkig geboekt hadden, want de hut zit vol met 9 pelgrims. De dames zullen zo rond half zeven arriveren en dan gaan we Paelja eten. We zijn tenslotte in Spanje.

Ps de WiFi in de Gite is kaduuk dus nog even geen foto's

Erik

John, bovenstaande tekst van dag 91 is een kopie van de tekst van dag 90. Alleen de titel en de dag- en totale kilometers zijn anders. Succes tijdens "the last leg" van de tocht!

John

Dank je zal t veranderen