johnkreuk.reismee.nl

Dag 88 Ostabat - Saint-Jean-Pied-De-Port 21,5 km Totaal 1841 km

Saint-Jean-Pied-De-Port. 2/3 e van mijn reis volbracht. Ruim 1800 kilometer, dat is niet voor te stellen of te bevatten. Ik ben ook alweer drie maanden geleden vertrokken uit Den Helder, bizar toch?

Gisteravond lekkere spaghetti gemaakt en als voorafje natuurlijk Pain met Paté, daarna naar bed want in de hut was het koud. Ik heb in tijden niet zo lekker geslapen en had dan ook weinig zin om uit de slaapzak te komen ook omdat de Gite niet verwarmd was. Maar ja, 'Duty Calls' dus ontbijten en op weg. Vandaag de laatste bladzijden van mijn derde gids afgelopen. De etappe van vandaag was niet al te zwaar maar toch flink last van mijn linkervoet. Van de rest van mijn kwaaltjes heb ik al een paar dagen geen last meer (ik liep een stukje met de heupgordel los en voelde zo de pijn in mijn rechterbovenbeen wegtrekken, ik had de gordel steeds strakker aangetrokken en waarschijnlijk het een en ander afgekneld, en daar kom je dan pas na 5/6 weken achter, pffff) om drie uur kwamen we Saint Jean binnenlopen en heel stiekum ben ik best een klein beetje trots dat ik het tot hier heb gehaald. Morgen een rustdag: ik verwacht post van Lydia uit Holland, wil de stad bezoeken en mijn voeten hebben rust nodig, redenen genoeg dus :-). En dan begin ik dinsdag aan mijn vierde en laatste gids. Met Angelique afgesproken dat we meer zelfstandig onze etappes gaan lopen om zo elkaar niet in de weg te zitten. Er moet immers ruimte zijn om ieder onze weg op onze eigen wijze te kunnen voltooien.

Reacties

Reacties

Gery den Otter

Fantastisch, gefeliciteerd!
We zijn benieuwd hoe het je in Spanje vergaat

monique

Yess john, weer een mijlpaal gehaald. Op naar het laatste stukje??? Veel succes en bovenal veel plezier en inspiratie.
xMo

Addy

Gefeliciteerd John, wat een prestatie tot zo ver. Ik geniet van je verslagen. Zet hem op en nog veel wandelplezier.
Addy Blom

Susan van der pol

Het John wat kan je trots zijn op je zelf zeg ik vind het een prestatie .geniet van je rustdag ,en dan klaar voor de laatste etappe .en ik blijf je natuurlijk volgen .

Stendert

John, het komt over alsof je een ritme gevonden hebt waardoor het je goed afgaat. Knap hoor. Mooi om zo mee te reizen. Hou vol.

Ard

Hoi John.

Wat een prestatie zeg!! Gefeliciteerd hoor. Ik vind het zowel fysiek als mentaal knap dat je het zover gebracht hebt. de laatste etappe zal je vast ook wel goed af gaan. Geniet er nog even van en blijf schrijven want het is leuk om je te volgen. Groeten Ard

mevr ammerlaan de wit

ongelooflijk john.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!