johnkreuk.reismee.nl

Dag 81 Bazas - Captieux 21 km Totaal 1638,8 km

Gisteravond net nadat ik mijn dagboek had bijgewerkt kwamen er nog 2 pelgrims aan in de Gite. Het was een Frans stelletje dat op de mountainbike hun Camino reden. Ze volgden gewoon de pijlen dus precies dezelfde weg als ik lopend afleg. Dat is op de fiets best een uitdaging!! Samen gezellig eten en voor we het doorhadden was het twaalf uur, dus gauw naar bed. De Franse man zei me dat vrouwen tegenwoordig net als mannen: roken, autorijden en snurken, nou dat heb ik geweten. Om een uur of half twee mijn bed uit op zoek naar mijn doppen, wat een gesnurk kwam er uit die andere twee bedjes. Vanmorgen afscheid genomen van Laurents en Corinne, maar tien kilometer verder haalden ze me dan toch weer in. De route was vandaag makkelijk, 20 kilometer recht toe recht aan, en vlak, over een oude spoorbaan. Kon niet missen dus. Ik had de gang er lekker in dus was ik om half een al op de bestemming aangekomen. Heel even had ik de neiging om door te lopen naar de volgende slaapplaats, maar die is op 34 kilometer en 54 is me toch een beetje te ver. Hier In Captieux is weer een gemeentelijke Gite maar om die te vinden viel niet mee. Gelukkig was er vanmorgen nog een cafeetje open zodat een van de gasten maar even meeliep om de Gite aan te wijzen. Hèt weer is gewoon schitterend vandaag, strak blauwe lucht en een graad of 19, dus het zit eindelijk weer eens mee. Vanmiddag lekker met een wijntje in het zonnetje in de tuin gezeten, Heerlijk. Om vier uur kwam er nog een pelgrim aan (Fransman) dus ik slaap vanavond niet alleen. Morgen langs de zelfde spoorbaan verder richting Roquefort 34 kilometer dus dat is different cake, maar met dit weer moet het zeker lukken.

Reacties

Reacties

Rik

Je gaat lekker vriend! Lopen je schoenen nog goed?

Groet

kosters echtpaar Zwijndrecht

hallo john
Wat ga je goed,een late Paasgroet van ons,en andere vrijwilligers uit de Jacobus Kapel.

Kees

John Fijne Paasdag.

barry

Hey John, en zo zie je maar wat er binnen 24hrs. kan gebeuren; van tweestrijd naar in citeer: "Hèt weer is gewoon schitterend vandaag, strak blauwe lucht en een graad of 19, dus het zit eindelijk weer eens mee. Vanmiddag lekker met een wijntje in het zonnetje in de tuin gezeten, Heerlijk." SUC6 !!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!