johnkreuk.reismee.nl

Dag 74 Saint-Astier - Mussidan 24,5 km Totaal 1510 km

Gisteren vroeg Angelique aan mij of ik in Saint-Leonard in de Gite was geweest. "Jazeker" zei ik, "ik heb nog een yoghurtje van je opgegeten". "Wat een slechte energie was er daar" zei ze "ik ben de Gite niet uit geweest, dat voelde niet goed" dus ik was niet de enige die het gevoeld heeft, en zij was daar drie dagen voor mij geweest, raar hè?

Gisteravond in m'n uppie in een restaurant een pizza gegeten. Dat was weer even wennen na drie dagen verzorgd te zijn met heerlijke maaltijden. Daarna, zoals gewoonlijk, op tijd naar bed gegaan. Vanmorgen om 8 uurvertrokken en de stickers gevolgd naar het begin van de route. Na een kilometer of twee kwam ik Angelique tegen en we zijn samen weer verder gelopen. Het weer was de hele dag bewolkt met af en toe een miezerbui en af en toe harde regen. Toch waren we beiden goed gehumeurd , hebben veel gelachen en hebben zelfs Duitse schlagers lopen zingen. Omdat de route de hele dag door het bos ging hebben we een klein stukje afgesneden om in een dorp even een bakkie te drinken en even door te warmen, het was een beetje fripsig vandaag om niet te zeggen koud. Ik had gisteren gebeld naar het bureau van Toerisme voor de Gite in Mussidan maar deze hadden helaas niet de verantwoordelijke persoon gebeld. Om 16.00 uur was er dus niemand aanwezig om ons op te vangen. We hadden echter een engeltje bij ons want er waren vandaag toevallig verkiezingen, en zodoende was het gemeentehuis open. Om half vijf dacht ik 'ik bel toch nog een keer het gemeentehuis' en vanwege de verkiezingen neemt een man de telefoon op en die heeft snel die verantwoordelijke persoon gebeld en 15 minuten later ging de deur voor ons open. Wat een geluk want het begon ook nog eens harder te regenen. Vanavond in de gemeente-Gite slapen, wat wederom weer een zeer net onderkomen is, en dan morgen 33 km naar Sainte-Foy-La-Grande. De weersvoorspellingen zijn voor morgen niet best, dus we hopen er maar het beste van.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!