johnkreuk.reismee.nl

Dag 72 Sorges - Perigueux 22,8 km Totaal 1459 km

Vanmorgen samen met Martine en Jean-Charles ontbeten en even over achten op weg. De route was vandaag voor het overgrote deel door het bos. Het voordeel van door het bos lopen is dat je niet weet waar je bent en dus ook niet weet hoe ver je nog moet. Heerlijk! Het nadeel van door het bos lopen is dat je niet weet waar je bent en dus ook niet weet hoe ver je nog moet. (Wat kan je het jezelf toch moeilijk maken hè?) De hele dag niemand gezien maar mijn tocht werd muzikaal begeleidt door de kwetterende vogels en de alsmaar door-timmerende spechten. Een paar keer zag ik een eekhoorn wegspringen. Als je dan drie kilometer voor Perigueux op de hoofdweg naar de stad komt lijkt het wel of de auto's, motors en brommers wel 10 keer meer geluid maakten dan dat ze dat vanmorgen vroeg deden. Wat een herrie! Om twee uur was ik in Perigueux maar omdat ik pas om drie uur in de pelgrimsherberg werd verwacht eerst maar even geluncht en ondertussen foto's en verhaal weer via de WiFi gepost. Om drie uur naar de Gite waar de gastheer en gastvrouw Nederlands, Marianne en Theo, bleken te zijn. Lekker om weer even Nederlands te praten. Ook de eerste medepelgrims. Hoera. Hoera. Hoera. 2 Duitse dames ! Morgen richting Saint-Astier.

lz

Hoi John,
jeetje dat je daar bijna 1500 km voor moet lopen eer je de eerste mede pelgrim lopers (sters) tegen komt. Dat is natuurlijk wel errug leuk om eindelijk eens wat ervaringen mee uit te wisselen.
Ik geniet erg van je verhalen en ook zeker van de foto's.
we wensen je heel veel sterkte en plezier met de voortzetting van je tocht.

Harriët

Ha John,
Vandaag me maar 's aangemeld om je te volgen, hartstikke leuk! Zo te zien heb je 't erg naar je zin, en wie weet morgen met de duitse dames een stuk lopen.Kan gezellig zijn. Kijk uit naar je volgende verhaal, succes!

Jim en Rikkie

Hoi John,

Wat ga je goed, we kijken er naar je verhalen uit, je schrijft zo leuk.
En nu maar hopen dat je morgen weer zon mooie dag hebt als vandaag. Groetjes Jim en Rikkie