johnkreuk.reismee.nl

Dag 68 Rustdag in Limoges 4 km Totaal 1353,3 km

Gisteravond nadat ik terug kwam uit de stad wilde ik nog een bakkie zetten in de pelgrimskeuken maar de deur was op slot. 'Zal mij benieuwen voor morgenochtend' dacht ik nog. Omdat ik nog geen slaapplaats voor morgen had via internet een eenvoudig hotel geboekt op 4 kilometer uit het centrum, maar wel op de route gelegen, mooi opgelost :-). Vanmorgen bleek inderdaad de deur nog steeds op slot en ik kon niet zo snel een van de zusters vinden, dus ben ik zo maar vertrokken. Bij een bakkerij even ontbeten en de 4 km lopen. Om even voor tienen stond ik daar al op de stoep. Eh ja zei de eigenaar, inchecken is pas vanaf vier uur. Mmmmm nou vooruit dan maar, en zo de hele dag in de relaxstand. Lekker douchen, lezen en slapen, heerlijk. Ook weer eens internet zodat alle foto's en verhalen weer up-to-date zijn. Vanavond weer eens tussen de lakens slapen ipv de slaapzak, ook lekker. Morgen dus 24 ipv 28 richting Flavignac.

Reacties

Reacties

Ingrid Vergeer

Hee John,

Ik lees regelmatig even je verhalen. Wat een onderneming. Je wordt zo wel op jezelf teruggeworpen, of niet? Ik kan me voorstellen dat je af en toe een moeilijk momentje zal hebben....... Knap dat je dit doet! Ik wens je nog veel wandelplezier!

Groetjes!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!