johnkreuk.reismee.nl

Dag 59 rustdag in La Chatre

Vandaag een rustdag in La Chatre. Het is een prachtig plaatsje dus niet verkeerd om hier een dag rust te houden. Vanmorgen na een zelf-bij-eengezocht-ontbijtje eerst maar eens wat kleren gewassen (in de wasbak) en daarna te drogen gehangen boven de verwarming. Daarna naar de winkel om de voorraden mueslireepjes en chocolade weer aan te vullen voor morgen en verder. Verder lekker op bed liggen en mijn spieren de welverdiende rust geven. Lia, ik heb de foto's van het hoedje/Buff vandaag geplaatst. Laten we wel afspreken dat het een niet-bindend referendum wordt opdat ik mijn eigen stem niet verlies :-). Ik heb mij bij het maken van de selfies niet laten leiden door mijn eigen mening ;-) dus mensen wat wordt t? Morgen richting Neuvy-Saint-Sepulchre (wat een naam niet?) 18,5 km maar, dus dat moet lukken.

Reacties

Reacties

jet

Zonder twijfel: hoedje!!!!

Petra

Ondanks dat ik denk dat je onze keuze ietwat gesaboteerd hebt zeg ook ik; hoedje! Bij de buff krijg ik het gevoel dat je ergens op de route je motor bent vergeten ;-)
Maar bedankt voor de modeshow! Naast het schrijven van eerlijke, mooie, vermakelijke (reis)verhalen blijk je ook daar een talent voor te hebben.
Groetjes van de buren en succes verder!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!