johnkreuk.reismee.nl

Dag 55 Saint-Pierre-le-Moutier - Valigny 31,8 km Totaal 1081,3 km

Ik had me het pelgrimsleven na Vezelay toch een beetje anders voorgesteld, meer slaapplaatsen beschikbaar (maar ik ben te vroeg in het jaar) en meer medepelgrims (maar ik ben te vroeg in het jaar), dag en nacht alleen en ik mis iedereen wel hoor.

Omdat er geen slaapplek was op de plaats die ik voor ogen had vandaag een lange etappe. Vanmorgen in mijn huisje ontbeten en hoewel het een perfect plekje was, toch wel rustig zo in je eentje. Daarna de boel afgewassen en opgeruimd en op weg. Het weer was weer prachtig maar na de 30 van gisteren was ik toch nog wel erg vermoeid, dus het lopen was gewoon zwaar vandaag. Ik was dan ook zo opgelucht toen ik om vier uur het dorpje waar ik mocht stoppen (4 huizen, kerk en hotel) kwam binnenlopen. Ik moet nog wel even een vooroordeeltje weghalen: zeggen we vaak in Nederland dat Frankrijk een prachtig land is maar dat het jammer is dat er Fransen wonen, de Fransen zijn tot nu toe bijzonder aardig. De hele dag, nou ja zoveel mensen kom je nou ook weer niet tegen, Bonjour en Bonsoir, Bon Courage en Bon Route en ze zijn bijzonder gastvrij en behulpzaam.

Morgen weer een lange dag van 30 km+

Reacties

Reacties

Tante Tineke

Hoi John.Man wat loop jij veel km.per dag. Zorg er maar wel voor dat je niet uit geput raakt.Zoveel kg. al afgevallen ook dus neem op tijd je rust.Maar ik denk dat je zelf verstandig genoeg bent om dat te doen.Nog veel loop plezier en in gedachten lopen we met je mee.Groet van ons.

Ome Jan T

John wat doe je het goed hou vol blijf optimist

Jet

John, we lopen toch allemaal met je mee!! Bon Camino!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!