johnkreuk.reismee.nl

Dag 54 Nevers - Saint-Pierre-le-Moutier 29,3 km Totaal 1049,5 km

Gisteravond en vanmorgen gegeten tussen de bejaarden. Met de mensen die nog een beetje vlot waren heb ik nog leuk even kunnen praten. Je word wel heel hardhandig geconfronteerd met je toekomst en dat gaf me niet veel vreugde, maar goed dat duurt als het goed is nog jaren.

Zo rond 8 uur op weg voor mijn lange etappe. Om 9 uur kon de fleece uit en om 10 uur zelfs mijn jas. Het was prachtig weer vandaag. heel licht bewolkt, geen wind en een graad of 20 zo rond de middag. Om 10 uur kwam ik in de buurt van het circuit van Magny Cours en heb vervolgens zo'n vier uur in de herrie gelopen. Het deed me terugdenken aan de TT van Assen waar we met de fam. De Graaf altijd van camping Witter Somer naar het circuit liepen en na de races terug naar de camping en dan karbonade eten.

Na 19 kilometer toch een afslag gemist. Dit kwam meer door dat ik liep te dromen in plaats van op de bordjes te letten. Het lopen gaat me goed af tot een kilometer of 21-22, daarna wordt het echt werken, beginnen de pijntjes weer op te komen en begin ik het wel zat te worden. Maar goed je moet verder, dus blik op oneindig en gaan! Volgens mijn gastvrouw heb ik vandaag wel 35 kilometer gelopen, dus weer een officieus persoonlijk record. Ik zit nu bij Mme Arbez in een prachtig eigen onderkomen, voorzien van alle gemakken. Het is weer zo'n vriendelijke dame en ook zij ging weer bellen voor een adres voor morgen. Ik had eerst 20 km in gedachten maar het worden er toch weer 30.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!