johnkreuk.reismee.nl

Dag 52 St. Reverien - Prumevaux 20,8 km Totaal 992,2 km

Vannacht ging om drie uur mijn oliegestookte kacheltje uit, ik denk dat de brandstof op was en toen werd het toch lelijk koud in mijn hutje. (Ik had natuurlijk t raam op een kiertje :-) ) maar toch nog even kunnen slapen. Vanmorgen ontbeten, nadat ik eerst kachel 2 had opgestart. Om 8 uur vertrokken richting Premery. Het weer was een kopie van gisteren, bevroren weiden, en daarna weer heerlijk warm. Verder geen bijzondere gebeurtenissen. Om twee uur was ik zo'n 4 kilometer voorbij Premery en werd het tijd om Per en Anneke te gaan bellen. Ik mag daar een nachtje slapen op mijn weg naar Nevers. Per en tante Gudi kwamen mij ophalen en ik werd met een heerlijk biertje, en nog een paar er achteraan, ontvangen. Zojuist heerlijk gegeten met een wijntje er bij. Heerlijk om weer eens een avondje Nederlands te praten.

Reacties

Reacties

Dianne

Wat leuk dat je nu in Prunevaux bent! Wij slapen er altijd erg goed, ik hoop jij ook. Ik heb verder geen vragen ;-)
Ik geniet erg van je dagelijkse blog en heb echt bewondering voor je.
Bon camino!

Kees

John de duizend is in zicht. Wat een topprestatie. Op naar het eerste millennium.... Chapeau
Groetjes en een goeie nachtrust gewenst van de buurtjes.

Ingrid Bax

Hallo John,

Ik zit nu in de nachtdienst en kom bij toeval jouw blog tegen. Wat een avontuur. Lukt het je een beetje om het thuisfront los te laten? Ik wens je veel sterkte en veel loopplezier!

Groetjes, Ingrid.

Truus

Hee John, je zit in de buurt van de camping Le Bois Vieux in Thianges, de camping van Kees en Annemieke Bleekemolen. Mooie omgeving! Rust en ruimte!! Doe ze de groeten als je ze ziet, oke?

Dianne

Ik dacht ook al aan Camping Les Bois Vieux. Mooie plek en leuke mensen. Ik weet alleen niet precies hoe dicht je er langs komt. http://www.leboisvieux.com/
Is de link van de website. Telefoonnummer is: 0033-386309745 of 0031-621528654

Aad van Zanten

Zo John dat is een flinke reis. Nog een lange weg te gaan. Maar zo zie je nog eens wat van de wereld. Succes doe je best.

John

Ik heb de camping even opgezocht en die ligt 34 km de verkeerde kant op, dus dat gaat m niet worden.......

Dianne

Oh, dat is wel heel ver omlopen...

Gea

Yeah! Over de duizend heen!
Ga zo door johnie, ennuh je bent niets veranderd hoor!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!