Dag 50 Vezelay-Charpuis 30 km Totaal 948,2 km

Vanmorgen na een zelfgemaakt ontbijtje om acht uur op weg gegaan met een nieuwe gids in mijn broekzak. Het doel was Le chemin waar een door Hollanders gerunde Gite is. Omdat ze al dagen de telefoon niet opnamen toch maar even op de website gekeken en helaas, 23 maart weer geopend. Das ff pech hebben. Maar elk nadeel heeft zijn voordeel want ik ben nu bij de fam Raisonnier in Charpuis aanbeland en t is hier heerlijk. Een prachtig vakantieverblijf, 2 super aardige mensen en ook nog eens een bad!!!! het weer was vandaag prachtig, de hele dag met je kop in de zon, heerlijk. De route is zoals Theo al opmerkte een wisseling van verhard en onverhard, wel met een paar flinke klimmen en afdalingen. De uitzichten zijn prachtig en wat ook zo lekker is is de perfecte bewegwijzering, dat is wat anders dan voor Vezelay en je hebt de gids eigenlijk helemaal niet nodig. (Alleen zulke eigenwijze personen als ik, die dan toch nog even moeten checken of ze nog wel goed zitten, nergens voor nodig!!!!). Om even over vieren ontvangen met een pot bier en Mme ging gelijk bellen voor de volgende overnachtingen. Daarna een heel klein tukje en weer zo overheerlijk gegeten. Wat kunnen die Fransen toch koken, en dat eigenlijk met dezelfde groenten en vlees zoals in Nederland. Je snapt er niks van. Morgen 'maar' 23 omdat ik er vandaag al 5 extra gelopen heb. Mazzeltje :-)

PS foto's van vandaag komen nog, t wordt me te laat. Welterusten :-)