johnkreuk.reismee.nl

Dag 46 Chablis-St-Cyr-les-Colons 13 km Totaal 875,8 km

vanmorgen lekker uitgeslapen tot 8 uur, het is tenslotte zondag! Om 9 uur ontbeten en zo rond tienen op pad voor mijn korte etappe. Het had vanmorgen geregend en de lucht was grijs. Meteen weer klimmen en boven aan de heuvel, na een paar kilometer, was een schuilplaats tegen de regen. Hier even een pauze genomen maar toen de donkere wolken zich boven mij samenpakten stond ik op het punt om mijn regenbroek aan te trekken en de rugzakhoes over mijn rugzak te doen. Een stem zei me: dat hoef je niet te doen hoor, ik zorg ervoor dat het gewoon droog blijft, dus ik maar weer verder lopen zonder regenspullen, maar een paar kilometer verder werd het zo donker dat ik toch de boel aantrok en zo verder liep. In St Cyr aangekomen zei de stem me: ik zei het toch! Je had je regenspullen niet hoeven pakken. Raar hè? Begin ik door de eenzaamheid nu stemmen te horen of Is er echt iemand die op me past?

Aangekomen bij de Gite Muncipal werd ik opgevangen door mevr. Jacquotte. Toen ze hoorde dat ik niks te eten had voor vanavond, en de bakkerij op zondag gesloten is, moest ik meelopen naar haar huis waar ze een middagmaaltijd, avondmaaltijd en ontbijt voor mij bij elkaar zocht. Wat een schat.

Net kennis gemaakt met Arno, die hier vanavond ook slaapt, en eindelijk een Fransman die goed Engels spreekt. Heerlijk om mee te kletsen :-)

Morgen richting Arcy

Reacties

Reacties

opa dirk

wat kom jij lieve mensen tegen,het is ongekend een totaal andere wereld.
Geniet ervan en als je weer thuis bent,kun je een boek schrijven.
Succes John,groeten van ons.

Theo

Ik heb nog flink door de regen gelopen, maar vanmiddag klaarde het in Nevers eindelijk op. Doe Arno en Florian de groeten van me, wil je?
En Jeaquotte is inderdaad een prachtmens, zo behulpzaam!

Hartelijke groeten en fijne avond.

Theo.

ome Jan T

Ik geniet alle dagen van je verslag John het is afentoe afzien na mijn verblijf in Lesoto weet ik wat het betekend

Lia van der Zon

Hoi John,
Ik volg je nu al zo'n 5 weken na de tip van H.H. en nu wordt het weleens tijd dat ik een reactie achterlaat want ik vind het een geweldige prestatie de weg die je loopt .Ik geniet alle dagen van je verhalen en foto's. ( en ik weet uit ervaring hoe leuk het is om reactie te krijgen)
Ik wens je veel succes, plezier en geniet van deze bijzondere wandeltocht.
en ik denk als ik in jou schoenen zou staan dat ik die modderpaden een beetje zou omzeilen....
groeten, Lia en ook van Kees.

slijpserviceleolooijesteijn@quicknet.nl

John'

Via mond op mond heb ben wij vernomen van je camino naar Santiago de Compostello. Wij genieten van jouw reisverslagen over jouw pelgrimstocht naar Santiago.
Wij Leo en Truus Looijesteijn zijn de vader en moeder van Monique Rietvink-Looijesteijn; en schoonvader van Piet Rietvink, wij genieten van jouw reisverslagen. Frankrijk is voor ons ook een beetje bekend terrein. Wij zijn al verschillende jaren met de caravan in Frankrijk op vakantie geweest en ook inplaatsen en steden waar jij nu doorheen trekt. Wij genieten van jouw reisverslagen.
H.G. Leo en Truus Looijesteijn

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!