johnkreuk.reismee.nl

Dag 44 Foret Chenu - Flogny-la-Chapelle 28,4 km Totaal 838,3 km

Ik kon vanmorgen slecht wegkomen bij Liliane en Michel, wat een geweldige mensen! En maar teuten over van alles en nog wat, ondertussen bellen voor een slaapplaats voor "Mr John" en hoewel ik van al dat Frans maar net de helft kan verstaan kon ik toch aardig meekletsen. Om half negen dan toch maar de wandelschoenen aan en op pad. Het eerste deel ging weer door het bos, en omdat het gisteravond en afgelopen nacht flink had geregend was al het klei weer goed glibberig en alle plassen weer tot het maximale niveau gevuld. Na een kilometer of 8 zou ik op een pad terechtkomen wat volgens de gids vaak erg nat is. de organisatie had nu dan ook afgeraden dit pad te nemen en via een omleiding en de verharde weg naar het volgende dorp te lopen. Omdat ik vandaag 28 kilometer moest en de conditie van de bospaden meegerekend leek het me beter om de rest van de etappe ook maar verhard te lopen. Om vier uur kwam ik, flink moe, aan in Flogny. Nadat ik me gemeld had bij de Mairie werd ik door de burgemeester persoonlijk naar mijn verblijf gebracht: de kleedkamer van de plaatselijke FC. Ik kan hier douchen, het licht en de kachel branden dus niks te klagen. De burgemeester zette me ook nog af bij het winkelcentrum zodat ik wat eten voor vanavond en morgenochtend kon halen. Morgen richting Chablis.

PS geen WiFi dus foto's volgen

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!