johnkreuk.reismee.nl

Dag 40, 41 en 42 Parijs

De afgelopen dagen met de kinderen doorgebracht in Parijs. Dag 1 was een reisdag, Emy, Jim en Dan met de Thallys uit Amsterdam en ik met de trein vanuit Troyes. om 3 uur verzameld op Gare Du Nord en met zijn viertjes naar het hotel gelopen 3 km verderop. Ingecheckt en lekker even geborreld op een pleintje. Daarna lekker uit eten geweest en op tijd naar bed. We sliepen in een heel klein hotelletje zonder lift en aangezien we op verdieping 3 en 4 sliepen was het elke keer toch een hele klim. De volgende ochtend richting Louvre maar dat bleek op dinsdag gesloten te zijn. Dan maar lopen naar de Eiffeltoren waar Jim en ik nog even op de top zijn geweest. Hierna een rondvaart op de Seine op een boot gevuld met wel 300 Chinese toeristen, een complete invasie! Daarna lekker met Emy aan de borrel en de jongens even hangen op de hotelkamer. S'avonds weer naar de zelfde pizzeria geweest omdat het daar heel gezellig was met super aardige mensen. Vanochtend dan nog maar een keer naar het Louvre maar wat stond daar een rij zeg, niet normaal !! We hebben nog even in die rij gestaan maar toen toch maar besloten onze spullen uit het hotel te gaan halen, dus teruggelopen richting hotel met onderweg een bakkie koffie, thee en Cola. De bus richting het Station gepakt en om even over tweeën gingen de kinderen weer richting Amsterdam en ik weer naar Troyes. Daar aangekomen mistte ik de jongens zelfs nog meer dan dat ik uit Julianadorp vertrok. Pffff. We hebben het in ieder geval heel gezellig gehad zo met elkaar. Vanavond mijn intrek genomen bij een herbergement-organisatie. Blijk ik op een soort sport-campus te zitten waar ik net heb gegeten tussen ongeveer 150 kinderen/jeugd. Weer eens wat anders :-). Morgen de draad weer oppakken en richting Foret-chenu. Circa 27 km hier vandaan.

Reacties

Reacties

W.CZECH

Zo te lezen heb je genoten met de kinderen.
Het was een mooie onderbreking.
Dan ga je weer vrolijk verder.
Ria en Wim.

Kees

Mooie onderbreking John en wie is er nog wel zo een tussenstop te plannen. Je komt al aardig richting de 1000Km.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!