johnkreuk.reismee.nl

Dag 38 Anglure-Savieres 24,5 km Totaal 766,5 km

Vanmorgen om 8 uur hartelijk afscheid genomen van mijn "gastouders" en op weg naar Savieres. Na zo'n zes kilometer aangekomen bij het kanaal Haute Seine welke is gegraven in de periode 1806-1846 en wat 44 kilometer lang is. In 2003 werdt de commerciële vaart gestaakt en sindsdien ligt het er werkeloos bij. Vond ik een paar weken geleden lopen langs een kanaal nog saai, nu komt het als een verademing. Geen klei aan mijn schoenen, want de weg is geasfalteerd en geen bergen om te beklimmen. Heerlijk!!!!. Ik heb nog wel last van mijn schouders dus regelmatig een pauze en dan gaat het wel. Om half vier gearriveerd bij Mevr Noble waar ik vandaag mijn slaapplek heb. Zojuist heerlijk gedineerd met natuurlijk een rood wijntje :-). Morgen het laatste stukje kanaal naar Troyes en dan 3 dagen Parijs samen met Emy, Jim en Dan.

Reacties

Reacties

opa dirk

leuke berichten John,en fijne dagen gewenst,metEmy Jim en Dan groeten ook van Leny.

Kees

Leuk John om de kids in Parijs te ontmoeten.
geniet er van. Groetjes van de overbuurtjes.

Petra

Wat heerlijk om elkaar weer even te zien! En in Parijs nog wel :-)
Fijne dagen alvast en groetjes van de buren van nr 32.

Tante Tineke

Fijn John lekker met je kinderen samen zijn.Dat heb je dik verdient en geniet ervan.Veel plezier gewenst van ons.

Theo

Prettige wandeling langs het Canal Haute Seine en veel plezier in Troyes. De kathedraal daar is adembenemend qua ruimtelijkheid en er zijn mooie oude vakwerkhuizen, iets wat je richting Vezelay -na Parijs- vaker zult zien. Veel plezier met je gezin, hartelijke groet, bon camino.

Theo.

an&san

Top vriend...,geniet!

Peter&Truus

Ja John, een rood wijntje is prima voor je bloed en schouders. Leuk voor je: Parijs in het vooruitzicht met je familie. En dan naar de eerste 1000 km. Maar voorlopig een fijne tijd als gezin!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!