johnkreuk.reismee.nl

Dag 37 Sezanne-Anglure 22,8 km Totaal 742 km

Gisteravond in het hotel wel zo enorm lekker gegeten. de eigenaar van het hotel was ook de chef-kok, wat kon die man lekker koken zeg. Ik zat wel moederziel alleen in het mooie restaurant. Alle werklui die hier sliepen gingen altijd donderdag's weer naar huis, dusssss.

Vanmorgen meteen weer een misser, gaat lekker zo ;-). Toen ik na een uurtje wandelen geen bordje tegenkwam gelijk de gids erbij gepakt: "Op de asfaltweg gaan we links af" zei deze, en dan doe je dat. Toch? Nou dat had dus rechts moeten zijn en ik dus aan de verkeerde kant van de heuvel afgedaald. Kon ik gelijk weer 1,5 km klimmen richting het juiste gehucht. Maar goed, dat waren de enige omloopkilometers want twee uurtjes verder kwam ik bij een verlaten spoorbaan die me tot in Anglure zou brengen, en dus geen gids meer nodig. De spoorbaan was omgeven met struikgewas en bramenstruiken en opeens hoorde ik me toch een kabaal, kwam er een konijn uit de bosjes zetten. Net toen ik me bedacht hoe zo'n beestje zo'n herrie kon maken vloog er een kleine Bambi achteraan. Ze stond even stil en voor ik mijn fototoestel kon pakken, sprong ze luid protesterend het veld in. Het is nu de tweede keer dat ik een ree zie, maar die beesten zijn veel te snel om op de foto te krijgen. Om 3 uur liep ik Anglure binnen en ben inderdaad beland bij Dhr en Mevr Finot, want naast een hotel, wat overigens geen kamer had voor vanavond, is er hier verder niks. morgen richting Savieres.

PS Theo, ik heb inderdaad het doorzakbedje gekregen maar heb er een kermis-bed van gemaakt, oftewel matras op de grond, en dan ligt t wel lekker. :-)

Reacties

Reacties

an&san

Jij zit stiekem in een Disneyfilm ((-;

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!