johnkreuk.reismee.nl

Dag 36 Baye-Sezanne 21,5 km Totaal 719,2 km

Gisteravond om negen uur ging het hotel sluiten en deed moeders de rolluiken dicht :-). Ik vond dat niet erg, lekker naar mijn kamer en nog even een boek lezen en dan slapen. Vanmorgen alweer om half acht op pad richting Sezanne. Degene die dit deel van de etappe voor het genootschap moest uitzetten had er of niet zoveel zin in of had te weinig stickers/bordjes tot zijn beschikking want ik kreeg het toch mooi voor elkaar om twee keer de weg kwijt te raken en had alweer een paar omloop-kilometers te pakken en dat voor tienen. Daarna meer de gids en kaarten erbij gepakt en toen ging het wel goed. De omgeving was ten opzichte van gisteren niet verandert dus daarover weinig nieuws te melden. Ik ben wel aan een schouder/rug massage toe, want dat voelt niet echt lekker. Om twee uur aangekomen in Sezanne, een mooi en redelijk groot dorp en mijn intrek genomen in het "Croix d'Or" hotel waar ze speciale pelgrimsprijzen hanteren. Morgen richting Anglure en dan komt Troyes in beeld :-)

Reacties

Reacties

Theo

Hoi John,

Mocht je bij mw. en dhr. Finot willen overnachten, ze vraagt meer dan een bijdrage in de kosten (€30,-), zonder douche en gebruik van lakens. Ik schrok daar een beetje van, het kleine bed slaapt verschrikkelijk, enorm doorgezakt veren, zoals in Hauteville. Neem het grote bed, dan heb je kans dat je morgen lekker uitgerust bent.
Overigens heel lieve mensjes, maar stevig onderhandelen, van tevoren! Naar Troyes wordt een makkie, lekker rechtdoor langs het Canal Haute Seine, loopt lekker! Fijne avond!

Theo.

bart pennings

He john, leuke reisverhalen. Ga zo door. Parlez vous Française?

w.czech

Hallo John.

wacht er niet te lang mee want een goede massage is
nooit weg slaap lekker wim

emy kreuk

Massage maar maandagavond doen? Ze hebben vast wel een masseur in Parijs, moet ik voor straf maar met je mee :-))))

Nog 3 nachtjes pap. Ik mis je. X

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!