johnkreuk.reismee.nl

Dag 32 rustdag in Reims

Gisteravond tevergeefs op zoek geweest naar een redelijk restaurant. Het viel me al op dat iedereen op z'n "paas-best" door de stad liep, maar pas later kwam ik er achter dat het natuurljk Valentijnsdag was. Alle restaurants waren "Complet" en er was er zelfs een waar een rij van 20 meter buiten stond. Ik eindigde maar met een broodje kebab met friet. Ach ja, t is niet anders. Vanmorgen ontbeten en nog een wasje gedraaid en daarna weer languit op bed, lekker een boek lezen. Rust is rust :-). Vanmiddag toch maar de wandelschoenen aan voor een lekkere wandeling door de stad van een uurtje of 3. Een paar hoogtepunten bezocht en ik ben er wel over uit: Reims is een prachtige stad en een bezoekje zeker waard. Vanmorgen ook nog even een hotel geboekt in Parijs voor 2 nachtjes. Over 7 dagen neem ik 3 extra verletdagen op voor een bezoek aan de Franse hoofdstad. Ik zal die dagen doorbrengen met de kinderen en zie er echt naar uit om ze, na ruim een maand van huis te zijn, even te kunnen zien. Morgen richting Germaine

Reacties

Reacties

Emy Kreuk

Ik kijk er ook naar uit Pap ;-) X

sandra

Dat doe je goed John, Parijs is een mooie stad waar je in 3 dagen nog lang niet uitgekeken bent.
En dat samen met je kinderen maakt het vast nog een stuk gezelliger en mooier!

w.czech

Hallo JOHN van af deze kant bekijken we je wandeltripje

leuk om dit zo te kunnen volgen.

Goede reis verder groetjes Ria en Wim

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!