johnkreuk.reismee.nl

Dag 30 Wasigny-L'Ecaille (Bazancourt) 30 km Totaal 604,5 km

Gisteravond met Jos tot half twee zitten bomen en wijn drinken. Vanmorgen om 7 uur moest ik dan ook op zoek naar mijn gastheer en 'm even wakker schudden :-). We overlegden de route van vandaag en hij vertelde dat er in L'Eccaile echt geen slaapplaats te vinden zou zijn. Bazancourt daar wel. "Maar dat is 8 kilometer verder, 38 km trek ik nooit" zei ik. En wat ik dacht zei Jos: je hebt toch wel wat omloopkilometers, dan wissel je die vandaag in. Ga nou maar lekker 25 km lopen en niet meer. Het is goed zo! Dus 24 km voor Bazancourt heeft Jos me op "de baan" gezet en ben ik richting Bazancourt gelopen. Een prachtige, zonnige, dag. Maar wat een weidsheid hier. Je voelt je echt zo'n stipje dat door dit enorme landschap schuifelt. mooi maar ook stil. Om 3 uur in Bazancourt aangekomen bij de "Mairie" oftewel het gemeentehuis. Daar de sleutel gekregen van de gemeenteherberg waar 3 bedjes zijn, douche en toilet. Meer hebt ge niet nodig. Nu net lekker gegeten in een plaatselijk restaurantje. Morgen op naar Reims waar ik eindelijk weer een rustdag heb.

PS de kilometers in de titelregel zijn mijn geplande kilometers, dus ze wijken soms een beetje af van de werkelijk gelopen hoeveelheid. Het is alleen maar voor de makkelijkigheid dat ik het zo bijhoud.

Reacties

Reacties

Jos

Tip: http://www.naturalbulbs.nl/nl/

Een deel tot bos omtoveren, is voor later, en echte mooie bollekes gaan verbouwen.'Bijdragen aan een mooiere wereld ipv ons te laten ringeloren door incompetent volk.
Rusland en Midden Oosten zijn groeiende markten.
Ook jouw grond kunnen wij weer vruchtbaar maken.
Want zo werkt het, als wij niet goed met de Moeder Aarde omgaan, zal zij wellicht ook geen reden vinden om goed voor ons te zijn.
Dat snap ik wel.
Trek maar aan de bel als je er aan toe bent.
Bomen groeien bijna overal.

Jos.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!