johnkreuk.reismee.nl

Dag 28 Rocroi-Signy l'Abbaye 32 km Totaal 557,5 km

"Wat je niet weet wat er komt, kun je je niet op voorbereiden" heb ik eens gelezen over de Camino. Nou dat is een waarheid als een koe! :-) Had ik mijn gids beter moeten bestuderen? Op een kaartje is alles vlak en waarom staan er geen hoogtes bij? Had ik niet moeten weten dat ik in de Ardennen zat?

Vanochtend na een heerlijk ontbijt bij Christiana en Mathieu om acht uur afscheid genomen van deze lieve mensen. Gisteren bij het diner verstond ik natuurlijk, bijna, niks van wat er werd gezegd maar ik heb me desondanks kostelijk vermaakt en heerlijk gegeten. De etappe van vandaag was lang en zwaar. 's Morgens nog asfalt wat wel omhoog (en dan echt omhoog) ging, 's middags was het weer onverhard en ploeteren. Had ik alles van te voren geweten had ik deze etappe wel opgeknipt, maar ja ik moest gewoon door. De route ging langs dorpjes van een flinke leeftijd en waarbij het aantal letters van de naam ongeveer gelijk stond aan het aantal huizen. Na 32 vermoeiende kilometers gearriveerd in Signy waar ik t eerste de beste hotel genomen heb. Na een heerlijke douche, het verzorgen van voeten en benen nu aan een heerlijke maaltijd in het hotel. Morgen (eindelijk) een kortere etappe waar ik mijn slaapadres alvast maar heb geregeld. Dat wordt de hele middag slapen, denk ik

Reacties

Reacties

Kees

Wanneer je over bent op Frans, zullen we dan maar Chappeau zeggen. 32 km in de heuvels is pittig hoor.

H.H.

Wat heb je weer een eind gelopen, geklommen, geploeterd. vandaag.,(toe)Petje af !! Johnnie, 557,5 km jeutje wat een eind al,,je kan trots zijn op jezelf !!
goe gedaan jochie.. SUPER !!!!

Evelien

ik zeg alvast welterusten voor morgenmiddag.
welverdiend bijslapen.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!