johnkreuk.reismee.nl

Dag 14 Steenbergen-Bergen op Zoom 16,1 km Totaal 274,8 km

Gisteravond lag ik al voor tienen in bed. Na 32 km ben je aardig versleten ben ik achter gekomen. Vanochtend om 9 uur aan de wandel richting Bergen op Zoom. De etappe was weer niet bijzonder. Ik moest nog wel even zoeken omdat de weg die ik afliep plotseling was onderbroken door de nieuwe A4 die hier aangelegd was en wat nog niet in de gids was opgenomen. Met een beetje GBV en de kaarten uit het boek kon ik de route toch weer oppakken. In het centrum van Bergen op Zoom kwam ik toevallig langs het secretariaat van de Sint Gertrudiskerk. Ik dacht: kom ik bel aan, en dat was een goede zet. De pastoor zat in bespreking maar zag toch kans mij een stempel te geven en hij maakte persoonlijk een lunch voor me met 2 bakken koffie, erg leuk. In het centrum de bus genomen naar het Stay Okay, zo'n 5 km uit het centrum, midden in de bossen. Ik heb al een aardige routine na aankomst: douchen, voeten verzorgen en even liggen om de zalfjes in te laten trekken (metafoor voor ff een tukkie doen :-) ) het Stay Okay wordt hier verbouwd dus er is geen WiFi, dus foto's uploaden gaat niet echt met 3G, maar zodra ik weer WiFi heb komen ze alsnog. Morgen wordt er sneeuw verwacht en heb ik een etappe van 30 km voor de boeg. Misschien lever ik morgen mijn ingehaalde dag wel in. Ik moet namelijk eerst weer met de bus naar het centrum, dus voor ik kan beginnen met mijn wandeling zal het wel tegen tienen lopen. Maar dat zijn zorgen voor morgen, eerst een rood wijntje. Proost

Reacties

Reacties

moon Kager

Jeetje John, leuk om te lezen allemaal. We hopen dat je morgen niet al te veel hinder ondervindt van het weer wat op komst is. Succes En PROOST vast en zeker verdient groetjes de Kagertjes

carla kaak

He John,succes man het gaat je wederom weer lukken,ik ga af en toe wel bij je meissie een bakkie doen ,Hou vol man respect
groetjes Carla

peter

cees quispel is onze neef . ze moeder was een zonneveld. doe maar de groeten maar dat zal niet meevallen. mooie tent als je zo toch elke keer kon slapen zou dat lekker zijn. succes weer morgen.
groetjes de zonneveldjes

Fred.jongen.

Veel loop plezier .groeten uit 7bergen.vader van Anita.

Kees

John. succes met de volgende kilometers richting grens.
Voordelig tanken in Belgie is niet aan de orde :-)
Dan maar voordelig roken.
Groetjes vanuit een nat en druilig Julianadorp.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!