johnkreuk.reismee.nl

Dag 13 Zevenbergen-Steenbergen 32,1 km Totaal 258,7 km

Vanmorgen op tijd, 7.30 uur ontbeten, daarna uitgecheckt bij het prachtige hotel De Borgh. Anita en Kees bedankt voor de prachtige kamer! Via de AH, waar ik mijn voorraden muesli-repen heb aangevuld Zevenbergen uitgelopen onderweg naar Fijnaart. Ik had nog een korte etappe in gedachte ivm de lange tocht van gisteren. In Fijnaart aangekomen bleek wat ze in het Café hadden gezegd juist: geen B&B meer in Fijnaart. Dan maar richting Stampersgat, daar moet volgens de gids een camping zitten. Om even voor enen was ik daar aangekomen. De dochter des huizes vertelde me dat ik de trekkershut wel kon nemen à 40 euro. Bij de hut aangekomen vertelde ze dat als ik de kachel (elektrisch) ging gebruiken ik 2,50 moest bijbetalen. Toen had ik eigenlijk meteen moeten gaan, maar ja..... Eten kon ik kopen in de supermarkt in het dorp. Ik ging akkoord omdat ik mijn voeten wilde sparen. Na drie kwartier was de eigenaar nog niet terug en ik besloot dan eerst maar wat eten voor vanmiddag, vanavond en morgenochtend te regelen bij de supermarkt. Een mevrouw die haar hondje aan het uitlaten was vertelde mij dat op dinsdagmiddag alles in het dorp dicht was. Hè, dat geloof je toch niet! Ik ben teruggelopen naar de hut, mijn wandelschoenen weer aangetrokken en op weg gegaan naar Steenbergen. De sleutel maar op de deurknop van de voordeur gelegd, want er was niemand meer thuis. Stampersgat doet dus zijn naam eer aan: een gat! Om kwart over vijf liep ik Steenbergen binnen en heb daar maar voor een redelijk bedrag een hotelkamer genomen (incl ontbijt). Ik heb vandaag en-passant een persoonlijk record gelopen: nooit zoveel km gelopen op een dag :-) en het mooiste is, nog steeds pijnvrij. Ik heb dus een dag op mijn routeplanning ingelopen, maar dat was niet de bedoeling. Het lopen vandaag was weer redelijk saai: Dijken en Polders, dus maar 2 foto's. Morgen richting Bergen op Zoom.

Ps Ik krijg zoveel leuke reacties dat ik het moeilijk vind om op allemaal te reageren. Ik lees ze wel allemaal hoor, en ze doen me goed!

Reacties

Reacties

Tante Tineke

Hallo John. Je hoeft niet te reageren hoor op de reacties. Iedereen begrijpt dat je daar onmogelijk aan kan beginnen.We vinden het al heel bijzonder dat je het schrijven van je gelopen route zo netjes bij houdt.Je gaat nu zo goed en we hopen dat je pijnvrij blijft.groet.

Annet en Henk

Gefeliciteerd John met je record! We genieten van je verhalen. Je schrijft heel leuk, en zo 'lopen' we als het ware mee. Ga lekker zo doorrrrrr!

Rianne

Hee ome John,
Wat een bijzondere verhalen allemaal!
Veel succes gewenst en geniet er van!
Ook vanuit Friesland blijven we u volgen!

de Plasjes

Toppie weer!

Petra de Boer

Fijn dat je weer pijnvrij loopt en wat een record, jeetje!
Ook ik geniet van je verhalen en vond vooral die van Rotterdam en Dort leuk. Als kind heb ik een aantal jaren in Rotjeknor gewoond en het Albert Schweizer ziekenhuis ken ik van familiebezoeken.
Ik vroeg me af of je nog langs m'n geboorteplaats bent gelopen, Alblasserdam. Al weet ik niet of ik het antwoord wil weten, want die dag vond je het een saaie route;-)
Nou..weer genoeg over mezelf; zet hem op en de groeten van je buren :-)

Iris en Gerard

Ha die John
leuk om al je ervaringen te lezen.
Je bent goed bezig en gelukkig nu geen pijn meer (voorlopig dan, oeps)
Succes en groetjes van ons!!

Marja

Dag John, onze ontmoeting in de Bavo in Haarlem heeft er voor gezorgd dat ik nu jouw website lees met je bijzondere wandeltocht. Ik heb al heel veel stempeltjes uitgedeeld maar nog nooit iemand gevolgd via het web.
Via mijn moeder in J'dorp heb ik de website doorgekregen en ik hoop je lang te mogen te volgen op je bijzondere reis.

nico en annet

Nou John ,na een weekje inlopen begin je aardig je draai te vinden langs 's heerenweegen'. Dat is goede om te lezen. Ik hoop dat je langs de verdere tocht nog veel interresante mensen zal blijven ontmoeten. Groetjes

Elly

Joh... in Fijnaart had je wel ff kunnen aanbellen bij Frans Bauer! Hij had je vast wel aan een bedje kunnen helpen! Nou ja, een tip voor de volgende keer!

Manon van der Loo

He Buurman, wat een fantastische verhalen, zeg! Erg leuk om te lezen. Zo reizen we een stukje mee met je. We blijven je verhalen volgen en wensen je onwijs veel succes en plezier onderweg! Groetjes, de buurtjes.

Coby Venema

Hoi John,

Als jij zoveel kilometers op een dag gaat lopen dan zal ik hier vast aangeven dat je eerder terug bent voor de bestuursvergaderingen:)

Goed om te lezen dat je geen pijn meer hebt en ook dat er zoveel mensen zijn die je volgen.

Groetjes,

Coby

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!