johnkreuk.reismee.nl

Dag 11 Dordrecht-Dordrecht 0 km Totaal 198,3 km

Vandaag mijn eerste rustdag, en wat doen je dan..... Juist: rusten. Vanmorgen zo rond half negen opgestaan en op zoek naar koffie wat me uiteindelijk toch lukte. Jenny zou zo rond half elf mijn ontbijt klaarhebben, maar dat werd even wat later, want om 10 uur zei Corry van de receptie dat de kapel open was en dat ik hem wel even kon bekijken. Om half elf was daar een dienst en de dominee vond t leuk als ik als pelgrim de dienst wilde bijwonen. Ook vroeg ze mij of ik even tijdens de dienst wilde vertellen over mijn reis en of ik de pelgrimszege wilde ontvangen. Nou, hoe kan je zoiets weigeren na zoveel gastvrijheid hier in het ziekenhuis. Het was heel leuk en veel enthousiaste reacties. Na de dienst mijn ontbijt opgegeten en aan de praat geraakt met Corry die in geuren en kleuren vertelde over haar camino van Pamplona naar SdC die ze vorig jaar samen met haar man heeft gelopen. Vanmiddag even naar de haven gelopen, en terug, zo'n 6 km om de spieren een beetje warm te houden. Zo toch alvast op mijn Tevaatjes en zonder rugzak de eerste kilometers van morgen afgelegd. Ik probeer morgenvroeg om zeven uur een lift te krijgen naar het hoofd-ziekenhuis in Dort, wat precies op de route van morgen ligt. Op tijd naar bed dus en morgen gaan we weer op pad.

Reacties

Reacties

Niko en Jolanda

Hè John, ook wij volgen je reis. Heel erg leuk om te lezen en wij wensen je veel succes.

Aad rademakers

Vandaag ontdekt dat je al aardig op weg was met je avontuur. Ik wens je alle geluk op deze mooie trip en ga je volgen. Succes.

Jan en Truus

Hoi John,
Via je mails reizen we een beetje met je mee, bijzonder! Goede reis verder!

Theo en Gery den Otter

Hallo John,
We kennen je niet persoonlijk, maar volgen je tocht naar Santiago elke dag.
Theo heeft inmiddels zes keer de aankomst in Santiago meegemaakt, iedere keer via een andere route en het blijft geweldig.
Gery is niet zo sportief en volgt haar man zittend op de bank thuis en geniet van alle verhalen.
We blijven je volgen, sterkte met alle pijntjes, we hopen dat je vol kunt houden, wensen je een fantastische tocht en een grandioze aankomst!

Marloes Roemer

Hai John,
wat leuk om te lezen over je tocht, en prachtig dat je dit doet.... goed hoor! Ga zo door!
Groetjes

Kees

200 Km weer al. Je loopt al weer bijna de derde provincie in. Leuk om te lezen dat er ook onbekenden die de tocht hebben ondernomen met je meelezen en leven. Ik heb de vierdaagse een keer uitgelopen, dat vond ik al een eind. Dit is andere koek. Groetjes maar weer.

Jan Apeldoorn Schoorl schrijft

Na je eerste dag heb ik gereageerd maar ik heb niets gezien op reageer pagina. Wij vertrekken begin juni, ik vanuit Groet en mijn zwager Piet vanuit Warmenhuizen.Het afgelopen weekend hebben we Egmond gelopen. We hebben reeds 850 km inde benen. veel succes verder en blijf gezond en beter weer.

John

Hallo Jan uit Schoorl, Ik heb eens gehoord: Voor het onbekende kun je niet trainen :-) Ik train nu in Nederland en België. Veel succes met jullie Camino

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!