johnkreuk.reismee.nl

Dag 10 Rotterdam-Dordrecht 25,6 km Totaal 198,3 km

Gisteravond rustig in het Stay Okay gebleven met m'n E-reader en een paar rode wijntjes. Het was druk i.v.m. Vrienden van Amstel en het film-event. De kok adviseerde mij maar op tijd te gaan slapen en doppen in, want kon nog wel eens feest worden vannacht. We sliepen met 8 man op een kamer, maar t is erg meegevallen. Om half vijf kwamen de laatste binnen en daar werd ik even wakker van maar verder lekker geslapen. Vanmorgen om acht uur aan het ontbijt en kwart voor negen onderweg. Het had flink gesneeuwd en t was nogal glad buiten. het regende dus regenbroek aan en hoes over de rugzak. Ik had 2 paracetamols op maar m'n knie voelde ik nog best. Na m'n eerste pauze vlak bij het Feyenoord-stadion (Sorry Calvin, geen foto: er stond een trein voor) ging het een stuk beter. Ondertussen was het weer zo opgeknapt en scheen heerlijk het zonnetje, dus kon ik onder de A15 (was t enige droge plekje), de regenspullen weer inpakken. Heerlijk weer uit de stadse drukte en de natuur in, langs De Oude Maas, richting Zwijndrecht. Tijdens de lunch nog maar weer eens 2 pilletjes geslikt en doorlopen maar weer. Zo rond half vier bereikte ik het Albert Schweizer ziekenhuis waar ik een prachtige kamer kreeg toegewezen. Pelgrims mogen hier een nachtje gratis slapen incl ontbijt. Ik kreeg van de portier gelijk mijn stempel in mijn paspoort en daarna lekker gedoucht en wat kleren gewassen. Net van Jenny, de dame van het restaurant, een heerlijke maaltijd gekregen. En ondertussen stopt ze me vol met koffie :-). Morgen mijn eerste rustdag en ik vroeg aan de portier of ik hier 2 nachtjes mocht slapen maar dat was hier nog nooit gebeurd. Maar onder het mom van het is weekend, zal t wel goed zijn. Dus slaap ik vanavond en morgen bij de zusters :-)

Reacties

Reacties

Peter&Truus

Zo John, je wordt dan ff lekker in de watten gelegd door de zustertjes. Fijn dat je toch nog kon lopen met je knie. Je bent een taaie, toch: van doorlopen en niet zeuren. Gezellig weekend. Je maakt leuke foto's.Groetjes.

Ellen Vanacker

Goedemorgen John, vandaag lekker genieten van je welverdiende rust!! Je bent goed bezig. Leuk om je verhalen te volgen. Groetjes.

Marit Melchers

Mooi om je verhalen te lezen! Hoop dat dit rustmomentje je blessures verhelpen of in ieder geval verminderen. Succes en geniet van al het moois dat je tegenkomt!

Tante Tineke

Mooi John de verhalen die je schrijft we kijken er elke dag weer naar uit.Hoop dat je voeten en knieen je niet te veel belemmeren om je tochten te lopen.Misschien goede zooltjes in je schoenen.Geniet vandaag maar lekker van de zustertjes.groetjes van ons.

pieter muntjewerf

He John ...gaat goed zo ! Lekker bij de zusters logeren , hoop dat de lichamelijke dingetjes meevallen ,ga zo door en succes man !

Emy en Calvin

Hey pap,
Jammer van de foto!

We willen even zeggen dat we onwijs trots op jou zijn..
Je doet het super! We love you!

Kus van ons.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!