johnkreuk.reismee.nl

Dag 9 Schipluiden-Rotterdam 22 km Totaal 172,7 km

Gisteravond tegen elven naar bed en vanmorgen weer op tijd aan het ontbijt. Samen met Corry en Jan, een oud vrijwillig-brandweerman waarmee ik dus heel wat te bespreken had, en waarbij onze mooiste en heftigste uitrukken natuurlijk te sprake kwamen maar ook de reorganisaties en dergelijke. Hij had in ieder geval een hekel aan BoBo's dus ik had mijn maat wel gevonden ;-) Om half negen in de benen en met prachig vriezend weer op pad langs de Vlaardingsevaart en door de polders. In Schipluiden kan je 2 routes kiezen om naar België te gaan. De ene loopt over Zeeland naar Gent en de andere over Rotterdam naar Bergen op zoom. Ik heb dus voor de andere gekozen die dus vanaf vandaag "deze" is geworden. Om 11 uur was ik al een lekker eindje op weg en bereikte Schiedam-kethel en daar bevond zich (alweer :-) ) een Jacobus kerk. Ik aanbellen, met zo'n echt ouderwetse schel, en 15 minuten later weer op pad met een stempel in m'n paspoort en een heerlijk bakkie koffie op. In Schiedam geluncht en daarna door naar Rotterdam. Mijn achillespees voelde een stuk beter aan vandaag maar ik denk dat het omhooggeschoten is. Na de lunchbreak had ik mijn schoenen wat strakker geveterd en dat had ik beter niet kunnen doen. Over de laatste 3 km naar het Stay Okay van Rotterdam heb ik meer dan een uur gedaan. Ik kon bijna niet meer lopen van de pijn in m'n linkerknie. Pfffff. Aangekomen meteen een zak ijs er op en een uurtje geslapen. Hopen dat t morgen een beetje weggetrokken is. Morgenavond hoop ik in het ziekenhuis van Zwijndrecht te kunnen slapen en misschien is er wel een dokter die even kan kijken.

Reacties

Reacties

opa dirk

je trof het vandaag met het weer John,morgen wordt het minder,we genieten van je verslagen,en hopen dat de problemen met je been oplossen gr ook van Leny

Rik

John, loop morgen anders een dagje op je handen, kunnen je benen rusten.. Gewoon rustig doorlopen, je benen worden vanzelf sterker. Heb je nog genoeg zalf?

Antoine Huiberts

John, prachtig om je vorderingen te lezen. Je bent al een heel eind op weg man! Hopelijk nemen je lichamelijke ongemakken snel af. Veel succes verder en de groeten uit de Polder!

Richard nieuwlaat

John ik vind het stoer en knap dat je dit doet . Zal je volgen en steunen waar nodig.Top 1 luister naar je lichaam.
zo nodig een dokter naar laten kijken.
Groetje van je vrijdag avond clup je.

Elly

Wauw, nog even en je bent Nederland uit, Rotterdam is al een aardig eindje uit de buurt! Wel kl... van je knie, maar was dat al niet een zwakke plek? Kan me nog wel het één en ander herinneren van gescheurde banden e.d. Komt het toch door je bagage dat je daar nu meer last van hebt? Ik heb je er eigenlijk nooit meer over gehoord. Nou, geef 'em morgen weer van jetje en als het niet gaat, gaat het niet, dat moge duidelijk zijn! Je hebt maar 2 benen dus wees er zuinig op! Take care!

Heleen

Sterkte met hè knie John, ik hoop voor je dat het meevalt

Ina

Jammer om te lezen dat je last hebt van blessures.. We hopen dat dit geen gevolgen heeft voor de planning van de reis, het zou jammer zijn als wij eerder in Parijs zijn dan jij.. Succes! :-)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!