johnkreuk.reismee.nl

Dag 3 Schoorldam-Akersloot 19 km (+3) Totaal 53,4 km

Vanmorgen na een heerlijk ontbijt bij Rob en Marijke heeft Rob me met de auto weer teruggebracht naar Schoorldam. Om 8,30 gestart met heerlijk weer: zonnetje en weinig wind. Om half elf was ik al ruim 10 km opgeschoten en aangekomen in Alkmaar. Eerst maar een bakkie met appeltaart. Ik had de route uitgeprint van de ANWB routeplanner en liep rustig verder: helaas Brug dicht. Route kwijt en een paar kilometer verkeerd gelopen. Dan maar via Maps maar die ging ook verkeerd. toen ik eindelijk op de juiste route zat eerst m'n brood maar opgegeten en even gerust. Vlak bij Uitgeest afscheid genomen van het Noor-Hollands kanaal, want dat was toch 2 dagen m'n reisgezelschap. Om half twee gearriveerd bij de kerk in Akersloot. Douchen, voetjes verzorgen en een klein tukkie want om even vijf uur stond Arno voor de deur. Hij was uit Julianadorp gekomen om nog even afscheid te nemen. Om zeven uur met Rob op de fiets richting AZ voor een avondje voetbal. het had nog niet gesneeuwd in Noord-Holland maar dat moest vanavond dus ff gebeuren. Zeiknat en koud kwamen we in het stadion waar ik pas tegen 11-en in de Keest-Kist-lounge was opgewarmd. Om 12 uur naar bed. Morgen richting Haarlem.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!