johnkreuk.reismee.nl

Dag 2 julianadorp-Schoorldam 23,4 km Totaal 34,4 km

Vanmorgen vroeg opgestaan. Na het ontbijt heb ik m'n auto naar de schuur gebracht. Ik heb hem de komende maanden toch niet nodig. Om half negen vertrokken richting Schoorldam. Alhoewel ik wist dat het geen leuke etappe zou worden (ik heb 'm tenslotte zelf bepaald) viel t me vandaag niet mee. Langs de N9 is geen horeca-gelegenheid, zelfs geen benzinepomp, te vinden dus had ik brood mee maar dus geen koffie onderweg. 'smorgens ging t nog wel lekker maar vanaf km 18 begon t zwaar te worden. Toch om half drie in Schoorldam aangekomen. Ik vol goede moed richting het hof van Schoorl voor koffie met appeltaart, je raad t al: dicht!!!!. Meteen maar gebeld naar Rob P. waar ik in Alkmaar 2 nachtjes mag slapen. Lekker gedoucht en daarna de stad in voor een borrel. Ook rob's echtgenote Marijke kwam die kant op. Zij kwam net bij een Chinese massage vandaan en vond dat ik dat ook maar moest doen. een uur lang onder handen genomen en alles voelt nu wel beter. Nu ga ik eten opwarmen want Rob en Marijke zijn naar het theater. Daarna lekker op de bank hangen. Morgen richting Akersloot

Reacties

Reacties

peter zonneveld

Succes John en de groeten aan rob.hoop morgen op beter weer

Brandweer maten

Veel succes man!, we nemen er een biertje op.

Kees

Had ff eerder vertrokken we hadden op de beurs in Vijhuizen wel koffie voor je op de Stand van Van Der Sluis :-)

monique

mm.. nu nog bekend terrein. En bekende logeer adresjes. Ben benieuwd hoe je het straks allemaal gaat ervaren. Veel succes en volg je via je site. Hopelijk krijgen we nog veel berichtjes en mooie foto's.

Tineke veltum-steenvoorden

JOHN .Heel veel succes met je grote reis. Moedig van je. Hopelijk komen je dromen uit en geniet ervan.Groet Ome Jan en Tante Tineke.

Paul van Bentem

Ben je al in de Zuid John?
Als je een biefstukkie nodig hebt bel je maar! Paul

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!