johnkreuk.reismee.nl

Dag 1 (proloog) Den Helder-Julianadorp 11 km

Vanmorgen om 9.30 heeft Lydia me afgezet bij Lands End in Den Helder. Het weer zag er niet best uit: dikke storm en regen. (viel achteraf wel mee :-) )

Om 10 uur in de benen op weg naar het gemeentehuis van Den Helder. Op de nipper nog uitgezwaaid door Barry en Rik. Ik had gelukkig mijn stokken er bij gepakt want met zulke windstoten dreigde ik toch af en toe te kapseizen. Op het gemeentehuis was wethouder Visser zo vriendelijk om een stempel in mijn pelgrimspaspoort te komen zetten. Het leek me toch leuk om als een van de eerste stempels die van mijn eigen gemeente te mogen ontvangen.

Onderweg kwam ik ook nog langs mijn oude school, het Johannes College, en ik bedacht me weer eens wat een mooie tijd ik daar heb gehad.

Na het gemeentehuis op weg naarJulianadorp waar ik, ondanks de flinke wind, zonder problemen arriveerde. Vanavond nog een nachtje thuis en dan voor een lange tijd op pad.

Reacties

Reacties

andy

Zet hem op gozer.....ik drink er af en toe 1 op je

Evelien

Veel succes!!
ik ben erg benieuwd naar je beleving!

Kees

Op de Mechanisatie Tentoonstelling misten we je al :-)
Wij wensen je en veilige en bovenal plezierige reis.

Janny van wijngaarden

We reden je vanmiddag om kwart voor een voorbij. Kan dat? Het was ongeveer bij St Maartensvlotbrug!
Goeie reis en succes!!!!

Jan Apeldoorn

Ik start met mijn zwager Piet Louter begin juni 2015, ik ga vanaf Groet, en Piet vanaf Warmenhuizen, en lopen daarna vanaf Schoorldam gezamelijk. onze eerste stop is in Castricum. We lopen gemiddeld 2 maal per week en hebben nu 775 km geoefend, Volgend weekend 2 keer Egmond lopen. veel succes,laat wat van je horen, hoe het gaat, en meer mooi weer je toegewenst.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!