johnkreuk.reismee.nl

Bijna :-)

En dan is de dag die je wist dat zou komen bijna nabij. (waar ken ik die zin toch van???) en heb ik mijn hele rugzak nog maar eens uitgepakt (en daarna weer ingepakt):

Alles nog een keertje nagekeken, en nog eens, want het duurt tot Vezelay eer ik nieuwe voorraden aangeleverd krijg. Ik heb namelijk 2 dozen gemaakt: 1 voor Vezelay en 1 voor Saint-Jean-Pied-de-Port. Als het goed is liggen deze op het postkantoor op mij te wachten op het moment dat ik daar aankom. Vandaag dan eindelijk de Jacobsschelp die al vanaf April 2014 in huis lag aan mijn rugzak bevestigd. Hiermee laat je zien dat je de Camino Santiago de Compostela loopt. Samen met het Pelgrimspaspoort zou het je kunnen helpen bij zaken die je eventueel onderweg nodig hebt.

.

Helemaal ingepakt zit ik nu op 12 kilo exclusief Camelbak waarin 1,5 liter water gaat.
Al met al begin ik aardig de kriebels te krijgen en 't moet nu maar gebeuren.


Reacties

Reacties

susan van der pol

hey john ik wens je heel veel plezier en kijk uit naar je verhalen .vind het heel bijzonder wat je gaat doen en stoer dus slaap nog lekker vannacht dan kan je morgen uitgerust aan je reis beginnen ;-)

Machteld van der Meulen

Buen viaje!!

Coby Venema

Hoi John, als je nu maar kan slapen vanavond en niet van de zenuwen wakker ligt. Goede reis morgen en ik kijk uit naar je verhalen en foto's.

Groetjes,

Coby

Truus

Goed voorbereid John!! Goeie reis

Je tante H

eindelijk op stap !!Er komt heel wat bij kijken hè maar ik kan zien dat je goed voorbereid op stap gaat , Het lijkt zo weinig wat je meeneemt, en toch heel wat kilo`s om mee te sjouwen, zet em op !!

Elisabeth

Hi John!
Buen camino wie weet komen we elkaar nog tegen ik vertrek DV 16 maart vanuit Maastricht!
Ultreia et suseia
Hartelijke groet,
Elisabeth

Elisabeth

O ja John mocht je voor die tijd in Nijmegen komen.. ik geef je graag onderdak!
Elisabeth

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!