johnkreuk.reismee.nl

Voorzichtig trainen

Na een drukke zomer in de bloembollen waarbij ik mijn wandelschoenen zo'n drie maanden niet aangehad had, nu toch maar de training aangevangen. Wat me opviel is dat je weer opnieuw moet beginnen maar ja het is niet anders.Activiteiten deze week:

Maandag 6,5 kilometer, Woensdag 6,5 kilometer en zondag's samen met Rik een route op Wieringen gelopen van 13 kilometer. Het begin is er.

Smile

Zaterdag naar Kompas Outdoor in Heerhugowaard geweest waarbij ik mijn tweede paar Hanwag Lhasa heb besteld en verschillende kleine dingetjes voor mijn reis heb aangeschaft. Kleding wordt pas over een maand omdat de wintercollectie nog moet binnenkomen. Ach ik zal er de komende maanden nog wel vaker komen.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!